Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Міськова, Н. М. | |
dc.date.accessioned | 2023-04-25T07:47:38Z | |
dc.date.available | 2023-04-25T07:47:38Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Міськова Н. М. Особливості формування математичної компетентності дітей дошкільного віку на сучасному етапі / Н. М. Міськова //Синергія формальної, неформальної та дуальної освіти майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конференції з міжнар. участю (11-12 черв. 2021 р., м. Чернігів) / Нац. у-т «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. - Чернігів, 2021. - С. 19-21. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3481 | |
dc.description.abstract | Формування елементарних математичних уявлень в дітей дошкільного віку є важливим аспектом загального розвитку особистості. Це зумовлено необхідністю засвоєння дітьми абстрактного матеріалу та особливістю засвоєння математичних знань, що сформувались у дошкільному віці. Навчання дошкільника математики – це передусім не накопичення у нього математичних знань та елементарних уявлень про число, множину, геометричні фігури, лічбу, класифікацію, серіацію, вимірювання, орієнтування у просторі, часі, а формування логіко-математичної компетентності – тобто вміння застосовувати ці знання у повсякденному житті. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Чернігів: Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 013;Початкова освіта | |
dc.subject | математичні уявлення | en_US |
dc.subject | дошкільний вік | en_US |
dc.subject | розвиток особистості | en_US |
dc.subject | математичні знання | en_US |
dc.subject | навчання дошкільника математики | en_US |
dc.subject | уявлення про число | en_US |
dc.subject | множина | en_US |
dc.subject | геометричні фігури | en_US |
dc.subject | лічба | en_US |
dc.subject | серіація | en_US |
dc.subject | вимірювання | en_US |
dc.subject | орієнтування у просторі | en_US |
dc.subject | орієнтування у часі | en_US |
dc.subject | логіко-математична компетентність | en_US |
dc.subject | компетентність | en_US |
dc.subject | логіко-математична освіта | en_US |
dc.subject | математичні уявлення | en_US |
dc.subject | логіко-математичний аспект | en_US |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ | en_US |
dc.type | Article | en_US |