dc.contributor.author |
Красовська, О. О. |
|
dc.date.accessioned |
2023-04-25T08:03:09Z |
|
dc.date.available |
2023-04-25T08:03:09Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Красовська О. О. Педагогічні технології формування художньо-продуктивної компетентності дітей дошкільного віку в контексті нового базового компоненту дошкільної освіти / О. О. Красовська // Синергія формальної, неформальної та дуальної освіти майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конференції з міжнар. участю (11-12 черв. 2021 р., м. Чернігів) / Нац. у-т «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. - Чернігів, 2021. - С. 70-73. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3482 |
|
dc.description.abstract |
Сучасні тенденції розвитку шкільної мистецької освіти потребують удосконалення та оновлення її змісту, організаційних форм, методів і педагогічних технологій. Перед учителем початкової школи висуваються актуальні завдання формування загальнокультурної компетентності учня, яка передбачає обізнаність та самовираження особистості у світі культури, глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших. У Концепції «Нова українська школа» (2016) зазначається, що вчитель повинен сформувати в дитини здатність розуміти твори мистецтва, розвивати власні естетичні смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття прекрасного. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
013;Початкова освіта |
|
dc.subject |
мистецька освіта |
en_US |
dc.subject |
педагогічні технології |
en_US |
dc.subject |
початкова школа |
en_US |
dc.subject |
загальнокультурна компетентність учня |
en_US |
dc.subject |
компетентність |
en_US |
dc.subject |
культура |
en_US |
dc.subject |
національна ідентичність |
en_US |
dc.subject |
Нова українська школа |
en_US |
dc.subject |
естетичні смаки |
en_US |
dc.subject |
Про освіту |
en_US |
dc.subject |
Про вищу освіту |
en_US |
dc.subject |
дошкільна освіта |
en_US |
dc.subject |
мистецтво |
en_US |
dc.subject |
мистецький розвиток особистості |
en_US |
dc.subject |
дитина у світі мистецтва |
en_US |
dc.subject |
арт-терапевтичні технології |
en_US |
dc.subject |
інформаційно-комунікаційні технології |
en_US |
dc.subject |
альтернативні освітні технології |
en_US |
dc.subject |
фасилітована дискусія |
en_US |
dc.subject |
вербалізація |
en_US |
dc.subject |
художнє ілюстрування |
en_US |
dc.subject |
іІмпровізаційна технологія |
en_US |
dc.subject |
вальдорфська педагогіка |
en_US |
dc.subject |
техніка мокрим по мокрому |
en_US |
dc.subject |
ліплення з глини |
en_US |
dc.subject |
створення чорно-білих графічних зображень |
en_US |
dc.subject |
Вінсент Ван Гог |
en_US |
dc.subject |
творчість імпресіоністів |
en_US |
dc.subject |
творчість експресіоністів |
en_US |
dc.subject |
майбутні педагогічні працівники |
en_US |
dc.subject |
сучасна дошкільна освіта |
en_US |
dc.title |
ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ПРОДУКТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В КОНТЕКСТІ НОВОГО БАЗОВОГО КОМПОНЕНТУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |