DSpace Repository

ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ПРОДУКТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В КОНТЕКСТІ НОВОГО БАЗОВОГО КОМПОНЕНТУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Show simple item record

dc.contributor.author Красовська, О. О.
dc.date.accessioned 2023-04-25T08:03:09Z
dc.date.available 2023-04-25T08:03:09Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Красовська О. О. Педагогічні технології формування художньо-продуктивної компетентності дітей дошкільного віку в контексті нового базового компоненту дошкільної освіти / О. О. Красовська // Синергія формальної, неформальної та дуальної освіти майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конференції з міжнар. участю (11-12 черв. 2021 р., м. Чернігів) / Нац. у-т «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. - Чернігів, 2021. - С. 70-73. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3482
dc.description.abstract Сучасні тенденції розвитку шкільної мистецької освіти потребують удосконалення та оновлення її змісту, організаційних форм, методів і педагогічних технологій. Перед учителем початкової школи висуваються актуальні завдання формування загальнокультурної компетентності учня, яка передбачає обізнаність та самовираження особистості у світі культури, глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших. У Концепції «Нова українська школа» (2016) зазначається, що вчитель повинен сформувати в дитини здатність розуміти твори мистецтва, розвивати власні естетичні смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття прекрасного. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Чернігів: Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка en_US
dc.relation.ispartofseries 013;Початкова освіта
dc.subject мистецька освіта en_US
dc.subject педагогічні технології en_US
dc.subject початкова школа en_US
dc.subject загальнокультурна компетентність учня en_US
dc.subject компетентність en_US
dc.subject культура en_US
dc.subject національна ідентичність en_US
dc.subject Нова українська школа en_US
dc.subject естетичні смаки en_US
dc.subject Про освіту en_US
dc.subject Про вищу освіту en_US
dc.subject дошкільна освіта en_US
dc.subject мистецтво en_US
dc.subject мистецький розвиток особистості en_US
dc.subject дитина у світі мистецтва en_US
dc.subject арт-терапевтичні технології en_US
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології en_US
dc.subject альтернативні освітні технології en_US
dc.subject фасилітована дискусія en_US
dc.subject вербалізація en_US
dc.subject художнє ілюстрування en_US
dc.subject іІмпровізаційна технологія en_US
dc.subject вальдорфська педагогіка en_US
dc.subject техніка мокрим по мокрому en_US
dc.subject ліплення з глини en_US
dc.subject створення чорно-білих графічних зображень en_US
dc.subject Вінсент Ван Гог en_US
dc.subject творчість імпресіоністів en_US
dc.subject творчість експресіоністів en_US
dc.subject майбутні педагогічні працівники en_US
dc.subject сучасна дошкільна освіта en_US
dc.title ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ПРОДУКТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В КОНТЕКСТІ НОВОГО БАЗОВОГО КОМПОНЕНТУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account