Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Красовська, О. О. | |
dc.date.accessioned | 2023-04-25T08:03:09Z | |
dc.date.available | 2023-04-25T08:03:09Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Красовська О. О. Педагогічні технології формування художньо-продуктивної компетентності дітей дошкільного віку в контексті нового базового компоненту дошкільної освіти / О. О. Красовська // Синергія формальної, неформальної та дуальної освіти майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конференції з міжнар. участю (11-12 черв. 2021 р., м. Чернігів) / Нац. у-т «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. - Чернігів, 2021. - С. 70-73. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3482 | |
dc.description.abstract | Сучасні тенденції розвитку шкільної мистецької освіти потребують удосконалення та оновлення її змісту, організаційних форм, методів і педагогічних технологій. Перед учителем початкової школи висуваються актуальні завдання формування загальнокультурної компетентності учня, яка передбачає обізнаність та самовираження особистості у світі культури, глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших. У Концепції «Нова українська школа» (2016) зазначається, що вчитель повинен сформувати в дитини здатність розуміти твори мистецтва, розвивати власні естетичні смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття прекрасного. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Чернігів: Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 013;Початкова освіта | |
dc.subject | мистецька освіта | en_US |
dc.subject | педагогічні технології | en_US |
dc.subject | початкова школа | en_US |
dc.subject | загальнокультурна компетентність учня | en_US |
dc.subject | компетентність | en_US |
dc.subject | культура | en_US |
dc.subject | національна ідентичність | en_US |
dc.subject | Нова українська школа | en_US |
dc.subject | естетичні смаки | en_US |
dc.subject | Про освіту | en_US |
dc.subject | Про вищу освіту | en_US |
dc.subject | дошкільна освіта | en_US |
dc.subject | мистецтво | en_US |
dc.subject | мистецький розвиток особистості | en_US |
dc.subject | дитина у світі мистецтва | en_US |
dc.subject | арт-терапевтичні технології | en_US |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | en_US |
dc.subject | альтернативні освітні технології | en_US |
dc.subject | фасилітована дискусія | en_US |
dc.subject | вербалізація | en_US |
dc.subject | художнє ілюстрування | en_US |
dc.subject | іІмпровізаційна технологія | en_US |
dc.subject | вальдорфська педагогіка | en_US |
dc.subject | техніка мокрим по мокрому | en_US |
dc.subject | ліплення з глини | en_US |
dc.subject | створення чорно-білих графічних зображень | en_US |
dc.subject | Вінсент Ван Гог | en_US |
dc.subject | творчість імпресіоністів | en_US |
dc.subject | творчість експресіоністів | en_US |
dc.subject | майбутні педагогічні працівники | en_US |
dc.subject | сучасна дошкільна освіта | en_US |
dc.title | ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ПРОДУКТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В КОНТЕКСТІ НОВОГО БАЗОВОГО КОМПОНЕНТУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ | en_US |
dc.type | Article | en_US |