DSpace Repository

КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ ЗДАТНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ ДО СПРИЙМАННЯ ЕСТЕТИЧНИХ ЯВИЩ У ЖИТТІ І МИСТЕЦТВІ НА ЗАНЯТТЯХ ЗОБРАЖУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Show simple item record

dc.contributor.author Красовська, О. О.
dc.contributor.author Кущева, Ю. О.
dc.date.accessioned 2023-04-25T08:14:55Z
dc.date.available 2023-04-25T08:14:55Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Красовська О. О. Критерії, показники та рівні здатності дошкільників до сприймання естетичних явищ у житті і мистецтві на заняттях зображувальної діяльності / О. О. Красовська, Ю. О. Кущева // Синергія формальної, неформальної та дуальної освіти майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конференції з міжнар. участю (11-12 черв. 2021 р., м. Чернігів) / Нац. у-т «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. - Чернігів, 2021. - С. 74-77. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3483
dc.description.abstract Зображувальна діяльність відіграє важливу роль в процесі формування здатності сприймання естетичних явищ дошкільниками у житті і мистецтві. Своєрідність занять зображувальної діяльності в закладі дошкільної освіти створює різноманітні можливості для розвитку емоційно-естетичного ставлення та сприймання навколишньої дійсності та пізнання прекрасного загалом. Результатом впливу мистецтва на дитину дошкільного віку є розвиток творчих здібностей, формування естетичного сприймання естетичних явищ у житті і мистецтві відповідно до Базового компонента дошкільної освіти. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Чернігів: Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка en_US
dc.relation.ispartofseries 013;Початкова освіта
dc.subject зображувальна діяльність en_US
dc.subject дошкільники en_US
dc.subject естетичні явища en_US
dc.subject мистецтво en_US
dc.subject естетичне виховання en_US
dc.subject творчі здібності en_US
dc.subject культура сприймання en_US
dc.subject музика en_US
dc.subject образотворче мистецтво en_US
dc.subject музичне мистецтво en_US
dc.subject особливості образної мови en_US
dc.subject емоційно-естетичне переживання en_US
dc.subject графічна мова en_US
dc.subject імпровізація en_US
dc.subject художня творчість en_US
dc.subject художня культура en_US
dc.subject «вихователь-дитина en_US
dc.subject художня інформація en_US
dc.subject живописний твір en_US
dc.subject твір портретного жанру en_US
dc.subject твір пейзажного жанру en_US
dc.subject художня діяльність en_US
dc.title КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ ЗДАТНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ ДО СПРИЙМАННЯ ЕСТЕТИЧНИХ ЯВИЩ У ЖИТТІ І МИСТЕЦТВІ НА ЗАНЯТТЯХ ЗОБРАЖУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account