dc.contributor.author |
Красовська, О. О. |
|
dc.contributor.author |
Кущева, Ю. О. |
|
dc.date.accessioned |
2023-04-25T08:14:55Z |
|
dc.date.available |
2023-04-25T08:14:55Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Красовська О. О. Критерії, показники та рівні здатності дошкільників до сприймання естетичних явищ у житті і мистецтві на заняттях зображувальної діяльності / О. О. Красовська, Ю. О. Кущева // Синергія формальної, неформальної та дуальної освіти майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конференції з міжнар. участю (11-12 черв. 2021 р., м. Чернігів) / Нац. у-т «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. - Чернігів, 2021. - С. 74-77. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3483 |
|
dc.description.abstract |
Зображувальна діяльність відіграє важливу роль в процесі формування здатності сприймання естетичних явищ дошкільниками у житті і мистецтві. Своєрідність занять зображувальної діяльності в закладі дошкільної освіти створює різноманітні можливості для розвитку емоційно-естетичного ставлення та сприймання навколишньої дійсності та пізнання прекрасного загалом. Результатом впливу мистецтва на дитину дошкільного віку є розвиток творчих здібностей, формування естетичного сприймання естетичних явищ у житті і мистецтві відповідно до Базового компонента дошкільної освіти. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
013;Початкова освіта |
|
dc.subject |
зображувальна діяльність |
en_US |
dc.subject |
дошкільники |
en_US |
dc.subject |
естетичні явища |
en_US |
dc.subject |
мистецтво |
en_US |
dc.subject |
естетичне виховання |
en_US |
dc.subject |
творчі здібності |
en_US |
dc.subject |
культура сприймання |
en_US |
dc.subject |
музика |
en_US |
dc.subject |
образотворче мистецтво |
en_US |
dc.subject |
музичне мистецтво |
en_US |
dc.subject |
особливості образної мови |
en_US |
dc.subject |
емоційно-естетичне переживання |
en_US |
dc.subject |
графічна мова |
en_US |
dc.subject |
імпровізація |
en_US |
dc.subject |
художня творчість |
en_US |
dc.subject |
художня культура |
en_US |
dc.subject |
«вихователь-дитина |
en_US |
dc.subject |
художня інформація |
en_US |
dc.subject |
живописний твір |
en_US |
dc.subject |
твір портретного жанру |
en_US |
dc.subject |
твір пейзажного жанру |
en_US |
dc.subject |
художня діяльність |
en_US |
dc.title |
КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ ЗДАТНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ ДО СПРИЙМАННЯ ЕСТЕТИЧНИХ ЯВИЩ У ЖИТТІ І МИСТЕЦТВІ НА ЗАНЯТТЯХ ЗОБРАЖУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |