Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Красовська, О. О. | |
dc.contributor.author | Кущева, Ю. О. | |
dc.date.accessioned | 2023-04-25T08:14:55Z | |
dc.date.available | 2023-04-25T08:14:55Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Красовська О. О. Критерії, показники та рівні здатності дошкільників до сприймання естетичних явищ у житті і мистецтві на заняттях зображувальної діяльності / О. О. Красовська, Ю. О. Кущева // Синергія формальної, неформальної та дуальної освіти майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конференції з міжнар. участю (11-12 черв. 2021 р., м. Чернігів) / Нац. у-т «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. - Чернігів, 2021. - С. 74-77. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3483 | |
dc.description.abstract | Зображувальна діяльність відіграє важливу роль в процесі формування здатності сприймання естетичних явищ дошкільниками у житті і мистецтві. Своєрідність занять зображувальної діяльності в закладі дошкільної освіти створює різноманітні можливості для розвитку емоційно-естетичного ставлення та сприймання навколишньої дійсності та пізнання прекрасного загалом. Результатом впливу мистецтва на дитину дошкільного віку є розвиток творчих здібностей, формування естетичного сприймання естетичних явищ у житті і мистецтві відповідно до Базового компонента дошкільної освіти. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Чернігів: Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 013;Початкова освіта | |
dc.subject | зображувальна діяльність | en_US |
dc.subject | дошкільники | en_US |
dc.subject | естетичні явища | en_US |
dc.subject | мистецтво | en_US |
dc.subject | естетичне виховання | en_US |
dc.subject | творчі здібності | en_US |
dc.subject | культура сприймання | en_US |
dc.subject | музика | en_US |
dc.subject | образотворче мистецтво | en_US |
dc.subject | музичне мистецтво | en_US |
dc.subject | особливості образної мови | en_US |
dc.subject | емоційно-естетичне переживання | en_US |
dc.subject | графічна мова | en_US |
dc.subject | імпровізація | en_US |
dc.subject | художня творчість | en_US |
dc.subject | художня культура | en_US |
dc.subject | «вихователь-дитина | en_US |
dc.subject | художня інформація | en_US |
dc.subject | живописний твір | en_US |
dc.subject | твір портретного жанру | en_US |
dc.subject | твір пейзажного жанру | en_US |
dc.subject | художня діяльність | en_US |
dc.title | КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ ЗДАТНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ ДО СПРИЙМАННЯ ЕСТЕТИЧНИХ ЯВИЩ У ЖИТТІ І МИСТЕЦТВІ НА ЗАНЯТТЯХ ЗОБРАЖУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ | en_US |
dc.type | Article | en_US |