dc.contributor.author |
Красовська, О. О. |
|
dc.contributor.author |
Трохоненко, В. І. |
|
dc.date.accessioned |
2023-04-25T09:33:01Z |
|
dc.date.available |
2023-04-25T09:33:01Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Красовська О. О. Формування здатності до самостійної діяльності дітей дошкільного віку на заняттях художнього конструювання / О. О. Красовська, В. І. Трохоменко // Синергія формальної, неформальної та дуальної освіти майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конференції з міжнар. участю (11-12 черв. 2021 р., м. Чернігів) / Нац. у-т «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. - Чернігів, 2021. - С. 82-85. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3485 |
|
dc.description.abstract |
Сучасне суспільство висуває нові вимоги до виховання дітей та молоді, які в недалекому майбутньому будуть жити та працювати в оновлених суспільно-економічних умовах, що визначатимуть добір механізму господарювання та добору форм керівництва багатьма сферами, у тому числі – й виробничою. Необхідність вирішення проблеми підготовки молодого покоління до умов життя в сучасному суспільстві вимагає перегляду підходів до розвитку, навчання та виховання дітей не тільки на засадах особистісно орієнтованого та діяльнісного, але й практико-орієнтованого підходів до організації освітнього процесу. У рамках даного підходу вважається, що діти у процесі виховання та навчання у закладі дошкільної освіти повинні навчитися самостійно визначатися з організацією та реалізацію своєї діяльності (визначати її мету та завдання, аналізувати умови її здійснення, пропонувати варіанти вирішення проблемних ситуацій, знаходити задля цього необхідні засоби), уміти долати розбіжності у спільній діяльності. Самостійність дошкільника – це завжди продукт його власної ініціативи. Самостійність посідає одне з провідних місць у структурі базових якостей особистості, таких як: довільність, самостійність і відповідальність, креативність, ініціативність, свобода поведінки та безпечність, самосвідомість, самоставлення, самооцінка. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
013;Початкова освіта |
|
dc.subject |
сучасне суспільство |
en_US |
dc.subject |
виховання дітей та молоді |
en_US |
dc.subject |
дошкільна освіта |
en_US |
dc.subject |
дошкільнята |
en_US |
dc.subject |
довільність |
en_US |
dc.subject |
самостійність |
en_US |
dc.subject |
відповідальність |
en_US |
dc.subject |
креативність |
en_US |
dc.subject |
ініціативність |
en_US |
dc.subject |
самосвідомість |
en_US |
dc.subject |
самооцінка |
en_US |
dc.subject |
творчі можливості |
en_US |
dc.subject |
художнє конструювання |
en_US |
dc.subject |
конструктивна діяльність |
en_US |
dc.subject |
художньо-продуктивна діяльність |
en_US |
dc.subject |
художнє конструювання |
en_US |
dc.subject |
самостійна художня діяльність |
en_US |
dc.subject |
творчість |
en_US |
dc.subject |
самостійність у дошкільників |
en_US |
dc.subject |
метод художньо-аналітичних порівнянь |
en_US |
dc.subject |
художня праця |
en_US |
dc.subject |
процес виготовлення різних поробок |
en_US |
dc.subject |
розпредмечування |
en_US |
dc.subject |
викидний матеріалу |
en_US |
dc.subject |
дитяча діяльність |
en_US |
dc.subject |
дитяча психологія |
en_US |
dc.title |
ФОРМУВАННЯ ЗДАТНОСТІ ДО САМОСТІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ НА ЗАНЯТТЯХ ХУДОЖНЬОГО КОНСТРУЮВАННЯ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |