00 DSpace/Manakin Repository

ФОРМУВАННЯ ЗДАТНОСТІ ДО САМОСТІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ НА ЗАНЯТТЯХ ХУДОЖНЬОГО КОНСТРУЮВАННЯ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Красовська, О. О.
dc.contributor.author Трохоненко, В. І.
dc.date.accessioned 2023-04-25T09:33:01Z
dc.date.available 2023-04-25T09:33:01Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Красовська О. О. Формування здатності до самостійної діяльності дітей дошкільного віку на заняттях художнього конструювання / О. О. Красовська, В. І. Трохоменко // Синергія формальної, неформальної та дуальної освіти майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конференції з міжнар. участю (11-12 черв. 2021 р., м. Чернігів) / Нац. у-т «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. - Чернігів, 2021. - С. 82-85. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3485
dc.description.abstract Сучасне суспільство висуває нові вимоги до виховання дітей та молоді, які в недалекому майбутньому будуть жити та працювати в оновлених суспільно-економічних умовах, що визначатимуть добір механізму господарювання та добору форм керівництва багатьма сферами, у тому числі – й виробничою. Необхідність вирішення проблеми підготовки молодого покоління до умов життя в сучасному суспільстві вимагає перегляду підходів до розвитку, навчання та виховання дітей не тільки на засадах особистісно орієнтованого та діяльнісного, але й практико-орієнтованого підходів до організації освітнього процесу. У рамках даного підходу вважається, що діти у процесі виховання та навчання у закладі дошкільної освіти повинні навчитися самостійно визначатися з організацією та реалізацію своєї діяльності (визначати її мету та завдання, аналізувати умови її здійснення, пропонувати варіанти вирішення проблемних ситуацій, знаходити задля цього необхідні засоби), уміти долати розбіжності у спільній діяльності. Самостійність дошкільника – це завжди продукт його власної ініціативи. Самостійність посідає одне з провідних місць у структурі базових якостей особистості, таких як: довільність, самостійність і відповідальність, креативність, ініціативність, свобода поведінки та безпечність, самосвідомість, самоставлення, самооцінка. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Чернігів: Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка en_US
dc.relation.ispartofseries 013;Початкова освіта
dc.subject сучасне суспільство en_US
dc.subject виховання дітей та молоді en_US
dc.subject дошкільна освіта en_US
dc.subject дошкільнята en_US
dc.subject довільність en_US
dc.subject самостійність en_US
dc.subject відповідальність en_US
dc.subject креативність en_US
dc.subject ініціативність en_US
dc.subject самосвідомість en_US
dc.subject самооцінка en_US
dc.subject творчі можливості en_US
dc.subject художнє конструювання en_US
dc.subject конструктивна діяльність en_US
dc.subject художньо-продуктивна діяльність en_US
dc.subject художнє конструювання en_US
dc.subject самостійна художня діяльність en_US
dc.subject творчість en_US
dc.subject самостійність у дошкільників en_US
dc.subject метод художньо-аналітичних порівнянь en_US
dc.subject художня праця en_US
dc.subject процес виготовлення різних поробок en_US
dc.subject розпредмечування en_US
dc.subject викидний матеріалу en_US
dc.subject дитяча діяльність en_US
dc.subject дитяча психологія en_US
dc.title ФОРМУВАННЯ ЗДАТНОСТІ ДО САМОСТІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ НА ЗАНЯТТЯХ ХУДОЖНЬОГО КОНСТРУЮВАННЯ en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу