dc.contributor.author |
Хом’як, О. А. |
|
dc.date.accessioned |
2023-04-25T09:56:23Z |
|
dc.date.available |
2023-04-25T09:56:23Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Хом’як О. А. Організація інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в освітньому середовищі / О. А. Хом’як // Синергія формальної, неформальної та дуальної освіти майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конференції з міжнар. участю (11-12 черв. 2021 р., м. Чернігів) / Нац. у-т «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. - Чернігів, 2021. - С. 116-120. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3486 |
|
dc.description.abstract |
Упродовж останніх десятиліть Україна здійснила значний прорив у напрямку запровадження інклюзивної освіти. Свідченням цьому є державні нормативні документи: Конституція України, Закон України «Про освіту», Закон України «Про охорону дитинства», Концепція розвитку інклюзивної освіти в Україні, різноманітні Постанови кабінету міністрів України, Накази Міністерства науки і освіти України та ін. До завдань реалізації цих нормативно-правових документів (у сфері інклюзивної освіти) належить: забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітей, що потребують додаткової освітньої підтримки, розширення мережі інклюзивних закладів освіти, деінституціалізація, індивідуалізація і диференціація освітнього процесу, створення команд психолого-педагогічної підтримки та супроводу дітей, котрі потребують додаткової освітньої підтримки в освітньому середовищі та багато інших, вирішення яких сприятиме позитивним змінам на всіх рівнях освіти. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
013;Початкова освіта |
|
dc.subject |
інклюзивна освіта |
en_US |
dc.subject |
Про освіту |
en_US |
dc.subject |
деінституціалізація |
en_US |
dc.subject |
індивідуалізація |
en_US |
dc.subject |
диференціація |
en_US |
dc.subject |
освітній процес |
en_US |
dc.subject |
інноваційні технології |
en_US |
dc.subject |
технології індивідуалізації освітнього процесу |
en_US |
dc.subject |
технології спільного викладання в інклюзивному класі |
en_US |
dc.subject |
паралельне викладання |
en_US |
dc.subject |
диференційоване викладання |
en_US |
dc.subject |
викладання в команді |
en_US |
dc.subject |
інклюзивне середовище |
en_US |
dc.subject |
технології подолання навчальних і поведінкових труднощів |
en_US |
dc.subject |
технології спеціальної педагогіки |
en_US |
dc.subject |
технології нейропсихологічного підходу |
en_US |
dc.subject |
система PECS |
en_US |
dc.subject |
аутистичний спектр ТЕАССН |
en_US |
dc.subject |
технології адаптації освітнього середовища |
en_US |
dc.subject |
навчання дітей з ООП |
en_US |
dc.title |
ОРГАНІЗАЦІЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |