00 DSpace/Manakin Repository

ОРГАНІЗАЦІЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хом’як, О. А.
dc.date.accessioned 2023-04-25T09:56:23Z
dc.date.available 2023-04-25T09:56:23Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Хом’як О. А. Організація інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в освітньому середовищі / О. А. Хом’як // Синергія формальної, неформальної та дуальної освіти майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конференції з міжнар. участю (11-12 черв. 2021 р., м. Чернігів) / Нац. у-т «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. - Чернігів, 2021. - С. 116-120. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3486
dc.description.abstract Упродовж останніх десятиліть Україна здійснила значний прорив у напрямку запровадження інклюзивної освіти. Свідченням цьому є державні нормативні документи: Конституція України, Закон України «Про освіту», Закон України «Про охорону дитинства», Концепція розвитку інклюзивної освіти в Україні, різноманітні Постанови кабінету міністрів України, Накази Міністерства науки і освіти України та ін. До завдань реалізації цих нормативно-правових документів (у сфері інклюзивної освіти) належить: забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітей, що потребують додаткової освітньої підтримки, розширення мережі інклюзивних закладів освіти, деінституціалізація, індивідуалізація і диференціація освітнього процесу, створення команд психолого-педагогічної підтримки та супроводу дітей, котрі потребують додаткової освітньої підтримки в освітньому середовищі та багато інших, вирішення яких сприятиме позитивним змінам на всіх рівнях освіти. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Чернігів: Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка en_US
dc.relation.ispartofseries 013;Початкова освіта
dc.subject інклюзивна освіта en_US
dc.subject Про освіту en_US
dc.subject деінституціалізація en_US
dc.subject індивідуалізація en_US
dc.subject диференціація en_US
dc.subject освітній процес en_US
dc.subject інноваційні технології en_US
dc.subject технології індивідуалізації освітнього процесу en_US
dc.subject технології спільного викладання в інклюзивному класі en_US
dc.subject паралельне викладання en_US
dc.subject диференційоване викладання en_US
dc.subject викладання в команді en_US
dc.subject інклюзивне середовище en_US
dc.subject технології подолання навчальних і поведінкових труднощів en_US
dc.subject технології спеціальної педагогіки en_US
dc.subject технології нейропсихологічного підходу en_US
dc.subject система PECS en_US
dc.subject аутистичний спектр ТЕАССН en_US
dc.subject технології адаптації освітнього середовища en_US
dc.subject навчання дітей з ООП en_US
dc.title ОРГАНІЗАЦІЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу