Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Хом’як, О. А. | |
dc.date.accessioned | 2023-04-25T09:56:23Z | |
dc.date.available | 2023-04-25T09:56:23Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Хом’як О. А. Організація інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в освітньому середовищі / О. А. Хом’як // Синергія формальної, неформальної та дуальної освіти майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конференції з міжнар. участю (11-12 черв. 2021 р., м. Чернігів) / Нац. у-т «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. - Чернігів, 2021. - С. 116-120. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3486 | |
dc.description.abstract | Упродовж останніх десятиліть Україна здійснила значний прорив у напрямку запровадження інклюзивної освіти. Свідченням цьому є державні нормативні документи: Конституція України, Закон України «Про освіту», Закон України «Про охорону дитинства», Концепція розвитку інклюзивної освіти в Україні, різноманітні Постанови кабінету міністрів України, Накази Міністерства науки і освіти України та ін. До завдань реалізації цих нормативно-правових документів (у сфері інклюзивної освіти) належить: забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітей, що потребують додаткової освітньої підтримки, розширення мережі інклюзивних закладів освіти, деінституціалізація, індивідуалізація і диференціація освітнього процесу, створення команд психолого-педагогічної підтримки та супроводу дітей, котрі потребують додаткової освітньої підтримки в освітньому середовищі та багато інших, вирішення яких сприятиме позитивним змінам на всіх рівнях освіти. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Чернігів: Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 013;Початкова освіта | |
dc.subject | інклюзивна освіта | en_US |
dc.subject | Про освіту | en_US |
dc.subject | деінституціалізація | en_US |
dc.subject | індивідуалізація | en_US |
dc.subject | диференціація | en_US |
dc.subject | освітній процес | en_US |
dc.subject | інноваційні технології | en_US |
dc.subject | технології індивідуалізації освітнього процесу | en_US |
dc.subject | технології спільного викладання в інклюзивному класі | en_US |
dc.subject | паралельне викладання | en_US |
dc.subject | диференційоване викладання | en_US |
dc.subject | викладання в команді | en_US |
dc.subject | інклюзивне середовище | en_US |
dc.subject | технології подолання навчальних і поведінкових труднощів | en_US |
dc.subject | технології спеціальної педагогіки | en_US |
dc.subject | технології нейропсихологічного підходу | en_US |
dc.subject | система PECS | en_US |
dc.subject | аутистичний спектр ТЕАССН | en_US |
dc.subject | технології адаптації освітнього середовища | en_US |
dc.subject | навчання дітей з ООП | en_US |
dc.title | ОРГАНІЗАЦІЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ | en_US |
dc.type | Article | en_US |