dc.contributor.author |
Хом’як, О. А. |
|
dc.contributor.author |
Дрикалович, О. М. |
|
dc.date.accessioned |
2023-04-25T10:27:12Z |
|
dc.date.available |
2023-04-25T10:27:12Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Хом’як О. А. Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в закладі дошкільної освіти / О. А. Хом’як, О. М. Дрикалович // Синергія формальної, неформальної та дуальної освіти майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конференції з міжнар. участю (11-12 черв. 2021 р., м. Чернігів) / Нац. у-т «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. - Чернігів, 2021. - С. 137-140. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3489 |
|
dc.description.abstract |
Розбудова інклюзивної системи в Україні потребує вирішення питання забезпечення права дітей дошкільного віку, котрі потребують додаткової освітньої підтримки, навчатися в середовищі однолітків. Пріоритетними стають питання організації і забезпечення закладом дошкільної освіти (ЗДО) умов для повноцінного інтелектуального, фізичного, морального й творчого розвитку дошкільників з особливими освітніми потребами (ООП). Діяльність інклюзивного закладу освіти, як інноваційного, залежить від активної й творчої участі його педагогів, рівня ефективності професійної взаємодії та роботи в команді для забезпечення освітніх потреб здобувачів освіти. Із запровадженням інклюзивного навчання в Україні розробка моделей психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання визначена як один із пріоритетний напрямів. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
013;Початкова освіта |
|
dc.subject |
інклюзивна освіта |
en_US |
dc.subject |
інклюзивна система України |
en_US |
dc.subject |
інклюзія |
en_US |
dc.subject |
інклюзивне навчання |
en_US |
dc.subject |
дошкільнята |
en_US |
dc.subject |
дошкільна освіта |
en_US |
dc.subject |
освітні потреби |
en_US |
dc.subject |
особливі освітні потреби |
en_US |
dc.subject |
діти з особливими освітніми потребами |
en_US |
dc.subject |
психологічна допомога |
en_US |
dc.subject |
психолого-педагогічний супровід |
en_US |
dc.subject |
супровід дитини з ООП |
en_US |
dc.subject |
мультидисциплінарна команда |
en_US |
dc.subject |
командний підхід |
en_US |
dc.subject |
освіта дітей з особливими потребами |
en_US |
dc.subject |
педагогічний супровід молодших школярів |
en_US |
dc.subject |
інтеграція професіоналів |
en_US |
dc.subject |
інклюзивне освітнє середовище |
en_US |
dc.title |
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |