00 DSpace/Manakin Repository

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хом’як, О. А.
dc.contributor.author Дрикалович, О. М.
dc.date.accessioned 2023-04-25T10:27:12Z
dc.date.available 2023-04-25T10:27:12Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Хом’як О. А. Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в закладі дошкільної освіти / О. А. Хом’як, О. М. Дрикалович // Синергія формальної, неформальної та дуальної освіти майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конференції з міжнар. участю (11-12 черв. 2021 р., м. Чернігів) / Нац. у-т «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. - Чернігів, 2021. - С. 137-140. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3489
dc.description.abstract Розбудова інклюзивної системи в Україні потребує вирішення питання забезпечення права дітей дошкільного віку, котрі потребують додаткової освітньої підтримки, навчатися в середовищі однолітків. Пріоритетними стають питання організації і забезпечення закладом дошкільної освіти (ЗДО) умов для повноцінного інтелектуального, фізичного, морального й творчого розвитку дошкільників з особливими освітніми потребами (ООП). Діяльність інклюзивного закладу освіти, як інноваційного, залежить від активної й творчої участі його педагогів, рівня ефективності професійної взаємодії та роботи в команді для забезпечення освітніх потреб здобувачів освіти. Із запровадженням інклюзивного навчання в Україні розробка моделей психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання визначена як один із пріоритетний напрямів. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Чернігів: Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка en_US
dc.relation.ispartofseries 013;Початкова освіта
dc.subject інклюзивна освіта en_US
dc.subject інклюзивна система України en_US
dc.subject інклюзія en_US
dc.subject інклюзивне навчання en_US
dc.subject дошкільнята en_US
dc.subject дошкільна освіта en_US
dc.subject освітні потреби en_US
dc.subject особливі освітні потреби en_US
dc.subject діти з особливими освітніми потребами en_US
dc.subject психологічна допомога en_US
dc.subject психолого-педагогічний супровід en_US
dc.subject супровід дитини з ООП en_US
dc.subject мультидисциплінарна команда en_US
dc.subject командний підхід en_US
dc.subject освіта дітей з особливими потребами en_US
dc.subject педагогічний супровід молодших школярів en_US
dc.subject інтеграція професіоналів en_US
dc.subject інклюзивне освітнє середовище en_US
dc.title ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу