Abstract:
У роки незалежності спостерігаємо зацікавленість науковців та вчителів освітніми процесами, що відбувалися в закладах освіти різних типів в минулому. Це є важливо вдосконалення методів, форм та прийомів навчання і виховання підростаючого покоління та впровадження кращих педагогічних здобутків в практику сучасних шкіл. Необхідність вивчення такого досвіду зазначена в сучасних документах про освіту. Зокрема, в «Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді» написано: «Інтеграційні процеси, що відбуваються в Україні, європоцентричність, пробудження громадянської і громадської ініціативи, виникнення різних громадських рухів, розповсюдження волонтерської діяльності, які накладаються на технологічну і комунікативну глобалізацію, міграційні зміни всередині суспільства, ідентифікаційні і реідентифікаційні процеси в особистісному розвитку кожного українця, відбуваються на тлі сплеску інтересу і прояву патріотичних почуттів і нових ставлень до історії, культури, релігії, традицій і звичаїв українського народу».