DSpace Repository

КРИТЕРІАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Show simple item record

dc.contributor.author Мельничук, Л. Б.
dc.date.accessioned 2023-04-25T11:08:24Z
dc.date.available 2023-04-25T11:08:24Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Мельничук Л. Б. Критеріальна характеристика готовності майбутніх вихователів до діяльності в умовах інноваційного освітнього середовища закладу дошкільної освіти / Л. Б. Мельничук // Синергія формальної, неформальної та дуальної освіти майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конференції з міжнар. участю (11-12 черв. 2021 р., м. Чернігів) / Нац. у-т «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. - Чернігів, 2021. - С. 106-110. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3493
dc.description.abstract Модернізація системи професійної освіти України зумовлена змінами в соціально-економічній та соціокультурній сферах життя суспільства, пов’язаних із входженням України в європейський освітній простір, потребами в принципово новому поколінні професійних педагогічних кадрів, які б відповідали вимогам внутрішнього та зовнішнього ринків праці. Державна політика в галузі вищої освіти спрямована на якісну, конкурентоспроможну підготовку та вдосконалення педагогічних кадрів закладів дошкільної освіти, які відповідатимуть вимогам інноваційного сталого розвитку суспільства, економіки, кожного громадянина, про що йдеться в Національній стратегії розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки [4]. Таким чином, суспільство України потребує від сучасної системи освіти творчого, ініціативного, конкурентоспроможного вихователя, здатного адаптуватись до мінливих умов сьогодення, критично мислити, успішно реалізувати себе в професійній діяльності в умовах інноваційного освітнього середовища в умовах закладу дошкільної освіти. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Чернігів: Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка en_US
dc.relation.ispartofseries 013;Початкова освіта
dc.subject професійна освіта en_US
dc.subject підготовка майбутніх вчителів en_US
dc.subject інноваційне освітнє середовище en_US
dc.subject дошкільнята en_US
dc.subject дошкільна освіта en_US
dc.subject дошкільне виховання en_US
dc.subject європейський освітній простір en_US
dc.subject освіта en_US
dc.subject педагогічна діяльність en_US
dc.subject критерії en_US
dc.subject мотиваційно-ціннісний критерій en_US
dc.subject показник когнітивного критерію en_US
dc.subject інноваційні технології en_US
dc.subject педагогічні технології en_US
dc.subject авторські технології en_US
dc.subject моделюючий рівень en_US
dc.subject адаптивний рівень en_US
dc.subject професійна діяльність en_US
dc.title КРИТЕРІАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account