dc.contributor.author |
Мельничук, Л. Б. |
|
dc.date.accessioned |
2023-04-25T11:08:24Z |
|
dc.date.available |
2023-04-25T11:08:24Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Мельничук Л. Б. Критеріальна характеристика готовності майбутніх вихователів до діяльності в умовах інноваційного освітнього середовища закладу дошкільної освіти / Л. Б. Мельничук // Синергія формальної, неформальної та дуальної освіти майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конференції з міжнар. участю (11-12 черв. 2021 р., м. Чернігів) / Нац. у-т «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. - Чернігів, 2021. - С. 106-110. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3493 |
|
dc.description.abstract |
Модернізація системи професійної освіти України зумовлена змінами в соціально-економічній та соціокультурній сферах життя суспільства, пов’язаних із входженням України в європейський освітній простір, потребами в принципово новому поколінні професійних педагогічних кадрів, які б відповідали вимогам внутрішнього та зовнішнього ринків праці. Державна політика в галузі вищої освіти спрямована на якісну, конкурентоспроможну підготовку та вдосконалення педагогічних кадрів закладів дошкільної освіти, які відповідатимуть вимогам інноваційного сталого розвитку суспільства, економіки, кожного громадянина, про що йдеться в Національній стратегії розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки [4]. Таким чином, суспільство України потребує від сучасної системи освіти творчого, ініціативного, конкурентоспроможного вихователя, здатного адаптуватись до мінливих умов сьогодення, критично мислити, успішно реалізувати себе в професійній діяльності в умовах інноваційного освітнього середовища в умовах закладу дошкільної освіти. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
013;Початкова освіта |
|
dc.subject |
професійна освіта |
en_US |
dc.subject |
підготовка майбутніх вчителів |
en_US |
dc.subject |
інноваційне освітнє середовище |
en_US |
dc.subject |
дошкільнята |
en_US |
dc.subject |
дошкільна освіта |
en_US |
dc.subject |
дошкільне виховання |
en_US |
dc.subject |
європейський освітній простір |
en_US |
dc.subject |
освіта |
en_US |
dc.subject |
педагогічна діяльність |
en_US |
dc.subject |
критерії |
en_US |
dc.subject |
мотиваційно-ціннісний критерій |
en_US |
dc.subject |
показник когнітивного критерію |
en_US |
dc.subject |
інноваційні технології |
en_US |
dc.subject |
педагогічні технології |
en_US |
dc.subject |
авторські технології |
en_US |
dc.subject |
моделюючий рівень |
en_US |
dc.subject |
адаптивний рівень |
en_US |
dc.subject |
професійна діяльність |
en_US |
dc.title |
КРИТЕРІАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |