Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мельничук, Л. Б. | |
dc.date.accessioned | 2023-04-25T11:08:24Z | |
dc.date.available | 2023-04-25T11:08:24Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Мельничук Л. Б. Критеріальна характеристика готовності майбутніх вихователів до діяльності в умовах інноваційного освітнього середовища закладу дошкільної освіти / Л. Б. Мельничук // Синергія формальної, неформальної та дуальної освіти майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. конференції з міжнар. участю (11-12 черв. 2021 р., м. Чернігів) / Нац. у-т «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. - Чернігів, 2021. - С. 106-110. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3493 | |
dc.description.abstract | Модернізація системи професійної освіти України зумовлена змінами в соціально-економічній та соціокультурній сферах життя суспільства, пов’язаних із входженням України в європейський освітній простір, потребами в принципово новому поколінні професійних педагогічних кадрів, які б відповідали вимогам внутрішнього та зовнішнього ринків праці. Державна політика в галузі вищої освіти спрямована на якісну, конкурентоспроможну підготовку та вдосконалення педагогічних кадрів закладів дошкільної освіти, які відповідатимуть вимогам інноваційного сталого розвитку суспільства, економіки, кожного громадянина, про що йдеться в Національній стратегії розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки [4]. Таким чином, суспільство України потребує від сучасної системи освіти творчого, ініціативного, конкурентоспроможного вихователя, здатного адаптуватись до мінливих умов сьогодення, критично мислити, успішно реалізувати себе в професійній діяльності в умовах інноваційного освітнього середовища в умовах закладу дошкільної освіти. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Чернігів: Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 013;Початкова освіта | |
dc.subject | професійна освіта | en_US |
dc.subject | підготовка майбутніх вчителів | en_US |
dc.subject | інноваційне освітнє середовище | en_US |
dc.subject | дошкільнята | en_US |
dc.subject | дошкільна освіта | en_US |
dc.subject | дошкільне виховання | en_US |
dc.subject | європейський освітній простір | en_US |
dc.subject | освіта | en_US |
dc.subject | педагогічна діяльність | en_US |
dc.subject | критерії | en_US |
dc.subject | мотиваційно-ціннісний критерій | en_US |
dc.subject | показник когнітивного критерію | en_US |
dc.subject | інноваційні технології | en_US |
dc.subject | педагогічні технології | en_US |
dc.subject | авторські технології | en_US |
dc.subject | моделюючий рівень | en_US |
dc.subject | адаптивний рівень | en_US |
dc.subject | професійна діяльність | en_US |
dc.title | КРИТЕРІАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ІННОВАЦІЙНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ | en_US |
dc.type | Article | en_US |