dc.contributor.author |
Попадинець, Н. В. |
|
dc.date.accessioned |
2023-04-26T07:18:56Z |
|
dc.date.available |
2023-04-26T07:18:56Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Попадинець Н. В. Професійна підготовка майбутніх вихователів дошкільних закладів у галузі художньо-естетичного виховання засобами технологій контекстного навчання / Н. В. Попадинець // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10 груд. 2019 р.) / ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2019. - С. 286-293. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3504 |
|
dc.description.abstract |
У статті розкриваються особливості формування предметної мистецької компетентності майбутніх вихователів дошкільних закладів у галузі художньо-естетичного виховання дітей засобами контекстних освітніх технологій на заняттях з навчальних дисциплін «Основи образотворчого мистецтва з методикою навчання», «Декоративне мистецтво з методикою навчання», «Художня праця і основи дизайну». Мета статті полягає у тому, щоб розкрити методику впровадження технологій контекстного навчання у процес професійної підготовки майбутніх вихователів дошкільних закладів у галузі художньо-естетичного виховання та перевірити їх ефективність експериментальним шляхом. Предметну мистецьку компетентність майбутніх вихователів у галузі художньо-естетичного виховання розглядаємо як здатність до використання специфічного мистецького тезаурусу, який відображає систему знань про цілісність художньої культури та видову специфіку мистецтва в середовищі дошкільної освіти; вміння розуміти, інтерпретувати, емоційно оцінювати твори мистецтва та естетичні явища на основі власних світоглядних уявлень та ціннісних орієнтацій; до збагачення художньо-естетичного досвіду через опанування творчими вміннями та навичками з метою мистецького самовдосконалення та саморозвитку особистості. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
013;Початкова освіта |
|
dc.subject |
дошкільна освіта |
en_US |
dc.subject |
дошкільні заклади |
en_US |
dc.subject |
освітні технології |
en_US |
dc.subject |
декоративне мистецтво |
en_US |
dc.subject |
художньо-естетичного виховання дітей |
en_US |
dc.subject |
декоративне мистецтво з методикою навчання |
en_US |
dc.subject |
технології освіти |
en_US |
dc.subject |
професійна компетентність |
en_US |
dc.subject |
контекстне навчання |
en_US |
dc.subject |
сучасна мистецька освіта |
en_US |
dc.subject |
мистецька освіта |
en_US |
dc.subject |
художня праця |
en_US |
dc.subject |
основи дизайну |
en_US |
dc.subject |
творчі майстерні |
en_US |
dc.subject |
альтернативні технології |
en_US |
dc.subject |
вальдорфська педагогіка |
en_US |
dc.subject |
імітаційне моделювання |
en_US |
dc.subject |
ігрове проектування |
en_US |
dc.subject |
творчі майстерні |
en_US |
dc.subject |
педагогічні технології |
en_US |
dc.title |
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ У ГАЛУЗІ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ЗАСОБАМИ ТЕХНОЛОГІЙ КОНТЕКСТНОГО НАВЧАННЯ |
en_US |
dc.title.alternative |
Збірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |