Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Попадинець, Н. В. | |
dc.date.accessioned | 2023-04-26T07:18:56Z | |
dc.date.available | 2023-04-26T07:18:56Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Попадинець Н. В. Професійна підготовка майбутніх вихователів дошкільних закладів у галузі художньо-естетичного виховання засобами технологій контекстного навчання / Н. В. Попадинець // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10 груд. 2019 р.) / ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2019. - С. 286-293. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3504 | |
dc.description.abstract | У статті розкриваються особливості формування предметної мистецької компетентності майбутніх вихователів дошкільних закладів у галузі художньо-естетичного виховання дітей засобами контекстних освітніх технологій на заняттях з навчальних дисциплін «Основи образотворчого мистецтва з методикою навчання», «Декоративне мистецтво з методикою навчання», «Художня праця і основи дизайну». Мета статті полягає у тому, щоб розкрити методику впровадження технологій контекстного навчання у процес професійної підготовки майбутніх вихователів дошкільних закладів у галузі художньо-естетичного виховання та перевірити їх ефективність експериментальним шляхом. Предметну мистецьку компетентність майбутніх вихователів у галузі художньо-естетичного виховання розглядаємо як здатність до використання специфічного мистецького тезаурусу, який відображає систему знань про цілісність художньої культури та видову специфіку мистецтва в середовищі дошкільної освіти; вміння розуміти, інтерпретувати, емоційно оцінювати твори мистецтва та естетичні явища на основі власних світоглядних уявлень та ціннісних орієнтацій; до збагачення художньо-естетичного досвіду через опанування творчими вміннями та навичками з метою мистецького самовдосконалення та саморозвитку особистості. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 013;Початкова освіта | |
dc.subject | дошкільна освіта | en_US |
dc.subject | дошкільні заклади | en_US |
dc.subject | освітні технології | en_US |
dc.subject | декоративне мистецтво | en_US |
dc.subject | художньо-естетичного виховання дітей | en_US |
dc.subject | декоративне мистецтво з методикою навчання | en_US |
dc.subject | технології освіти | en_US |
dc.subject | професійна компетентність | en_US |
dc.subject | контекстне навчання | en_US |
dc.subject | сучасна мистецька освіта | en_US |
dc.subject | мистецька освіта | en_US |
dc.subject | художня праця | en_US |
dc.subject | основи дизайну | en_US |
dc.subject | творчі майстерні | en_US |
dc.subject | альтернативні технології | en_US |
dc.subject | вальдорфська педагогіка | en_US |
dc.subject | імітаційне моделювання | en_US |
dc.subject | ігрове проектування | en_US |
dc.subject | творчі майстерні | en_US |
dc.subject | педагогічні технології | en_US |
dc.title | ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ У ГАЛУЗІ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ЗАСОБАМИ ТЕХНОЛОГІЙ КОНТЕКСТНОГО НАВЧАННЯ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції | en_US |
dc.type | Article | en_US |