00 DSpace/Manakin Repository

ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ У ГАЛУЗІ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ЗАСОБАМИ ТЕХНОЛОГІЙ КОНТЕКСТНОГО НАВЧАННЯ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Попадинець, Н. В.
dc.date.accessioned 2023-04-26T07:18:56Z
dc.date.available 2023-04-26T07:18:56Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Попадинець Н. В. Професійна підготовка майбутніх вихователів дошкільних закладів у галузі художньо-естетичного виховання засобами технологій контекстного навчання / Н. В. Попадинець // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10 груд. 2019 р.) / ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2019. - С. 286-293. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3504
dc.description.abstract У статті розкриваються особливості формування предметної мистецької компетентності майбутніх вихователів дошкільних закладів у галузі художньо-естетичного виховання дітей засобами контекстних освітніх технологій на заняттях з навчальних дисциплін «Основи образотворчого мистецтва з методикою навчання», «Декоративне мистецтво з методикою навчання», «Художня праця і основи дизайну». Мета статті полягає у тому, щоб розкрити методику впровадження технологій контекстного навчання у процес професійної підготовки майбутніх вихователів дошкільних закладів у галузі художньо-естетичного виховання та перевірити їх ефективність експериментальним шляхом. Предметну мистецьку компетентність майбутніх вихователів у галузі художньо-естетичного виховання розглядаємо як здатність до використання специфічного мистецького тезаурусу, який відображає систему знань про цілісність художньої культури та видову специфіку мистецтва в середовищі дошкільної освіти; вміння розуміти, інтерпретувати, емоційно оцінювати твори мистецтва та естетичні явища на основі власних світоглядних уявлень та ціннісних орієнтацій; до збагачення художньо-естетичного досвіду через опанування творчими вміннями та навичками з метою мистецького самовдосконалення та саморозвитку особистості. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» en_US
dc.relation.ispartofseries 013;Початкова освіта
dc.subject дошкільна освіта en_US
dc.subject дошкільні заклади en_US
dc.subject освітні технології en_US
dc.subject декоративне мистецтво en_US
dc.subject художньо-естетичного виховання дітей en_US
dc.subject декоративне мистецтво з методикою навчання en_US
dc.subject технології освіти en_US
dc.subject професійна компетентність en_US
dc.subject контекстне навчання en_US
dc.subject сучасна мистецька освіта en_US
dc.subject мистецька освіта en_US
dc.subject художня праця en_US
dc.subject основи дизайну en_US
dc.subject творчі майстерні en_US
dc.subject альтернативні технології en_US
dc.subject вальдорфська педагогіка en_US
dc.subject імітаційне моделювання en_US
dc.subject ігрове проектування en_US
dc.subject творчі майстерні en_US
dc.subject педагогічні технології en_US
dc.title ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ У ГАЛУЗІ ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ЗАСОБАМИ ТЕХНОЛОГІЙ КОНТЕКСТНОГО НАВЧАННЯ en_US
dc.title.alternative Збірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу