dc.contributor.author |
Волинець, Ю. М. |
|
dc.date.accessioned |
2023-04-26T11:35:06Z |
|
dc.date.available |
2023-04-26T11:35:06Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Волинець Ю. М. Спостереження як основний метод ознайомлення дошкільників з природою / Ю. М. Волинець // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10 груд. 2019 р.) / ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2019. - С. 226-229. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3520 |
|
dc.description.abstract |
Ознайомлення дітей з природою – одне із головних засобів їх розвитку. В процесі ознайомлення з природою розширюється орієнтація дітей в навколишньому середовищі, формуються пізнавальні здібності, виховується відповідальне відношення до природи. Ознайомлення дітей з природою пропонує дати їм відповідний об’єм знань про предмети, явища живої та неживої природи, виховання інтересу і любові до неї. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
012;Дошкільна освіта |
|
dc.subject |
спостереження |
en_US |
dc.subject |
дошкільний вік |
en_US |
dc.subject |
дошкільнята |
en_US |
dc.subject |
дошкільне виховання |
en_US |
dc.subject |
пізнавальна діяльність |
en_US |
dc.subject |
ефективність спостереження |
en_US |
dc.subject |
педагогічне дослідження |
en_US |
dc.subject |
ознайомлення дошкільників з природою |
en_US |
dc.title |
СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЯК ОСНОВНИЙ МЕТОД ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ З ПРИРОДОЮ |
en_US |
dc.title.alternative |
Збірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |