00 DSpace/Manakin Repository

СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЯК ОСНОВНИЙ МЕТОД ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ З ПРИРОДОЮ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Волинець, Ю. М.
dc.date.accessioned 2023-04-26T11:35:06Z
dc.date.available 2023-04-26T11:35:06Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Волинець Ю. М. Спостереження як основний метод ознайомлення дошкільників з природою / Ю. М. Волинець // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10 груд. 2019 р.) / ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2019. - С. 226-229. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3520
dc.description.abstract Ознайомлення дітей з природою – одне із головних засобів їх розвитку. В процесі ознайомлення з природою розширюється орієнтація дітей в навколишньому середовищі, формуються пізнавальні здібності, виховується відповідальне відношення до природи. Ознайомлення дітей з природою пропонує дати їм відповідний об’єм знань про предмети, явища живої та неживої природи, виховання інтересу і любові до неї. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» en_US
dc.relation.ispartofseries 012;Дошкільна освіта
dc.subject спостереження en_US
dc.subject дошкільний вік en_US
dc.subject дошкільнята en_US
dc.subject дошкільне виховання en_US
dc.subject пізнавальна діяльність en_US
dc.subject ефективність спостереження en_US
dc.subject педагогічне дослідження en_US
dc.subject ознайомлення дошкільників з природою en_US
dc.title СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЯК ОСНОВНИЙ МЕТОД ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ З ПРИРОДОЮ en_US
dc.title.alternative Збірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу