Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Волинець, Ю. М. | |
dc.date.accessioned | 2023-04-26T11:35:06Z | |
dc.date.available | 2023-04-26T11:35:06Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Волинець Ю. М. Спостереження як основний метод ознайомлення дошкільників з природою / Ю. М. Волинець // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10 груд. 2019 р.) / ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2019. - С. 226-229. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3520 | |
dc.description.abstract | Ознайомлення дітей з природою – одне із головних засобів їх розвитку. В процесі ознайомлення з природою розширюється орієнтація дітей в навколишньому середовищі, формуються пізнавальні здібності, виховується відповідальне відношення до природи. Ознайомлення дітей з природою пропонує дати їм відповідний об’єм знань про предмети, явища живої та неживої природи, виховання інтересу і любові до неї. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 012;Дошкільна освіта | |
dc.subject | спостереження | en_US |
dc.subject | дошкільний вік | en_US |
dc.subject | дошкільнята | en_US |
dc.subject | дошкільне виховання | en_US |
dc.subject | пізнавальна діяльність | en_US |
dc.subject | ефективність спостереження | en_US |
dc.subject | педагогічне дослідження | en_US |
dc.subject | ознайомлення дошкільників з природою | en_US |
dc.title | СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЯК ОСНОВНИЙ МЕТОД ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ З ПРИРОДОЮ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції | en_US |
dc.type | Article | en_US |