Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Лужицька, М. М. | |
dc.date.accessioned | 2023-04-26T12:43:47Z | |
dc.date.available | 2023-04-26T12:43:47Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Лужицька М. М. Сучасні тенденції теорії і практики професійної підготовки вчителя початкової школи у галузі мистецької освіти в ХХ – ХХІ столітті / М. М. Лужицька // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10 груд. 2019 р.) / ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2019. - С. 196-202. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3527 | |
dc.description.abstract | У сучасних умовах соціально-економічного розвитку українського суспільства особливого значення набуває гуманізація системи національної освіти шляхом залучення мистецької спадщини до процесу формування підростаючого покоління. Становлення духовного світу особистості, її морально-естетичних якостей, емоційно-ціннісної сфери залежить від залучення до національної культури, опанування історичного минулого, усвідомлення особливостей розвитку та пошанування до мистецьких надбань. Значущість та важливість мистецької освіти, спрямованої на розвиток, навчання та виховання сучасних дітей і молоді, сьогодні стає дедалі актуальнішою і справедливо набуває загальносуспільної поваги та визнання в українському суспільстві. Аналіз процесу становлення і розвитку мистецької освіти дозволяє повноцінно зрозуміти його історичні етапи, сутність, зміст, тенденції, а також дозволяє накреслити шляхи оптимізації його методів і форм у сучасних умовах. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 013;Початкова освіта | |
dc.subject | дошкільна освіта | en_US |
dc.subject | професійна підготовка вчителів | en_US |
dc.subject | мистецька освіта в ХХ – ХХІ столітті | en_US |
dc.subject | мистецька освіта | en_US |
dc.subject | актуальність мистецької освіти | en_US |
dc.subject | педагогіка мистецтва | en_US |
dc.subject | художньо-педагогічна підготовка вчителя | en_US |
dc.subject | мистецтво | en_US |
dc.subject | методика формування музично-творчого потенціалу | en_US |
dc.subject | образотворче мистецтво | en_US |
dc.subject | педагогічна культура | en_US |
dc.subject | формування творчого мислення | en_US |
dc.subject | методика навчання мистецтва | en_US |
dc.title | СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТЕОРІЇ І ПРАКТИКИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ГАЛУЗІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ В ХХ – ХХІ СТОЛІТТІ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції | en_US |
dc.type | Article | en_US |