dc.contributor.author |
Комарницька, Н. М. |
|
dc.date.accessioned |
2023-04-27T08:42:36Z |
|
dc.date.available |
2023-04-27T08:42:36Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Комарницька Н. М. Когнітивний компонент технології формування професійної спрямованості особистості майбутніх педагогів / Н. М. Комарницька // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10 груд. 2019 р.) / ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2019. - С. 192-195. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3528 |
|
dc.description.abstract |
Основною метою вищої освіти в Україні є забезпечення психолого-педагогічних умов для саморозвитку і самореалізації студента як суб'єкта освітнього процесу та майбутньої професійної діяльності. Формування професійно-педагогічної спрямованості є надзвичайно важливою частиною професійного становлення майбутніх учителів. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
013;Початкова освіта |
|
dc.subject |
майбутні педагоги |
en_US |
dc.subject |
вища освіта в Україні |
en_US |
dc.subject |
освітній процес |
en_US |
dc.subject |
освітнє середовище |
en_US |
dc.subject |
початкова освіта |
en_US |
dc.subject |
педагогічна технологія |
en_US |
dc.subject |
модульне навчання |
en_US |
dc.subject |
когнітивний компонент |
en_US |
dc.subject |
психолого-педагогічні знання |
en_US |
dc.subject |
основи педагогічних знань |
en_US |
dc.subject |
педагогічна психологія |
en_US |
dc.title |
КОГНІТИВНИЙ КОМПОНЕНТ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ |
en_US |
dc.title.alternative |
Збірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |