Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Борова, В. Є. | |
dc.date.accessioned | 2023-04-28T06:40:27Z | |
dc.date.available | 2023-04-28T06:40:27Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Борова В. Є. Поняття «фонематичного слуху» в контексті сучасної педагогічної діагностики його розвитку / В. Є. Борова // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10 груд. 2019 р.) / ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2019. - С. 176-179. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3532 | |
dc.description.abstract | У сучасних умовах реформування освіти в Україні важливе значення надається навчанню української мови, адже саме вона є основним засобом як пізнання довкілля дитиною, так і самопізнання. Важливо, щоб дошкільник повноцінно використовував власне мовлення для особистісного становлення. Окреслене можливе за умови відповідності розвитку мовлення дитини віковим показникам. Науковці, практичні працівники закладів дошкільної освіти останні десять років стверджують про те, що кількість дітей з вадами звукової культури мовлення з кожним роком зростає, що негативно позначається на мовленні дітей дошкільного віку в цілому. Тому важливо, щоб вихователь закладу дошкільної освіти володів методикою педагогічної діагностики недоліків мовлення дитини. Одним із компонентів звукової культури мовлення дитини є фонематичний слух. Розуміння сутності поняття «фонематичного слуху» є підґрунтям вчасного виявлення його недоліків та їх педагогічного коригування. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 013;Початкова освіта | |
dc.subject | реформування освіти в Україні | en_US |
dc.subject | українська мова | en_US |
dc.subject | довкілля | en_US |
dc.subject | самопізнання | en_US |
dc.subject | мовлення дитини | en_US |
dc.subject | дошкільний вік | en_US |
dc.subject | дошкільна освіта | en_US |
dc.subject | фонематичний слух | en_US |
dc.subject | фонематичне сприймання | en_US |
dc.subject | мовленнєвий слух | en_US |
dc.subject | слухові образи звуків | en_US |
dc.subject | лінгвістика | en_US |
dc.subject | психолінгвістична концепція | en_US |
dc.subject | мовлення | en_US |
dc.subject | звуки мовлення | en_US |
dc.subject | звукова культура мовлення | en_US |
dc.title | ПОНЯТТЯ «ФОНЕМАТИЧНОГО СЛУХУ» В КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ ЙОГО РОЗВИТКУ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції | en_US |
dc.type | Article | en_US |