dc.contributor.author |
Білак, М. В. |
|
dc.date.accessioned |
2023-04-28T06:48:43Z |
|
dc.date.available |
2023-04-28T06:48:43Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Білак М. В. Методичні особливості професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи на засадах компетентнісного освітнього процесу / М. В. Білак // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10 груд. 2019 р.) / ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2019. - С. 169-175. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3533 |
|
dc.description.abstract |
На сучасному етапі розвиток національної системи вищої освіти підпорядковується законам суспільного розвитку, що вимагає постійного поповнення змісту освіти новітніми матеріалами, запровадження сучасних технологій навчання у контексті тенденцій світових освітніх систем та інтеграційних процесів. Посилення вимог щодо професійної компетентності фахівців обумовлює підвищення якості їхньої підготовки, перегляд змісту та методики навчання, запровадження ефективних педагогічних технологій, форм та методів навчання, введення у професійну підготовку нових освітніх елементів – компетентностей, компетенцій і кваліфікацій. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
013;Початкова освіта |
|
dc.subject |
національна система вищої освіти |
en_US |
dc.subject |
виша освіта |
en_US |
dc.subject |
підготовка майбутніх вчителів |
en_US |
dc.subject |
початкова школа |
en_US |
dc.subject |
професійна компетентність |
en_US |
dc.subject |
зміст освіти |
en_US |
dc.subject |
навчальний план |
en_US |
dc.subject |
вимоги ECTS |
en_US |
dc.subject |
методичне забезпечення навчального процесу |
en_US |
dc.subject |
навчальний процес |
en_US |
dc.subject |
стандартизація освіти |
en_US |
dc.subject |
Про вищу освіту |
en_US |
dc.subject |
Стандарт вищої освіти |
en_US |
dc.subject |
проект Тюнінг |
en_US |
dc.subject |
освіта |
en_US |
dc.subject |
початкова освіта |
en_US |
dc.subject |
інтегративні технології мистецької освіти |
en_US |
dc.subject |
інтегративні технології |
en_US |
dc.subject |
мистецька освіта |
en_US |
dc.subject |
викладання у вищій школі |
en_US |
dc.subject |
мистецькі компетентності |
en_US |
dc.title |
МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА ЗАСАДАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ |
en_US |
dc.title.alternative |
Збірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |