Abstract:
Сьогодні суспільство висуває високі вимоги до вчителя Нової української школи, який прагне позитивних змін у житті країни, здатний до пошуку неординарних креативних рішень, до ефективного вирішення професійних завдань, що зумовлює вдосконалення змістового й технологічного аспектів підготовки майбутнього вчителя початкової школи в закладах вищої освіти. Зважаючи на це, випускник закладу вищої освіти повинен оволодіти теоретичними знаннями, професійно-практичними вміннями, навичками індивідуальної науково-дослідницької діяльності, щоб аналізуючи здобутки в галузі мовознавства й лінгводидактики, постійно вдосконалювати свою кваліфікацію, орієнтуючись в інформаційному просторі, творчо добирати навчальний матеріал й успішно його репрезентувати.