Короткий опис(реферат):
Спрямованість сучасного суспільства на розвиток людини детермінує зміни пріоритетів у змісті вищої освіти, зокрема, потребу вдосконалити професійну підготовку майбутнього вчителя, здатного до критичного мислення, ініціативності та креативності, який є відкритим до нових ідей, вимог суспільного буття. На нове цільове наповнення професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови в початкових класах скеровують законодавчі та нормативні документи: «Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання» (2002), «Європейський Мовний Портфель» (2011), Наказ МОН № 208 від 27.02. 2018 р. «Про організацію та проведення підготовки вчителів іноземних мов, які навчатимуть учнів перших класів у 2018/2019 навчальному році, закладами післядипломної педагогічної освіти до викладання іноземних мов (англійської, німецької та французької) відповідно до Концепції «Нова українська школа» (2018) та ін.