DSpace Repository

МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ КОН’ЮНКТУРИ РИНКУ

Show simple item record

dc.contributor.author Гусарук, В.
dc.date.accessioned 2018-04-23T08:29:41Z
dc.date.available 2018-04-23T08:29:41Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.isbn 978-966-7359-75-1
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/354
dc.description.abstract У статті розглянуто сутність маркетингового аналізу кон’юнктури ринку та запропоновано методику його проведення, визначено основні етапи здійснення маркетингового аналізу кон’юнктури ринку. Пояснено, що маркетинговий аналіз кон’юнктури ринку дає можливість забезпечити успішну підприємницьку діяльність і полягає у зборі інформації, її систематизації, реєстрації всіх відомостей, що стосуються ринку певного товару. // The essence of marketing analysis of the market conditions, the method of its implementation, the main stages of marketing analysis of the market conditions are considered. It is explained that the marketing analysis of market conditions makes possible to ensure the successful business and lies in the collection of information, its systematization, recording all the information relating to market the particular product. en_US
dc.publisher Збірник студентських наукових праць. - № 1 (3). - Частина 1. - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 323 с. - С. 16-23. en_US
dc.subject Кон’юнктура ринку, маркетинговий аналіз, прогнозування, моделювання. en_US
dc.subject Market conditions, market analysis, forecasting, modelling. en_US
dc.title МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ КОН’ЮНКТУРИ РИНКУ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account