Abstract:
У сучасних умовах спостерігається підвищення інтересу педагогічної спільноти до таких понять, як освітній простір і освітнє середовище. Але обсяг теоретико-методологічних знань про освітнє середовище та покращення його параметрів не відповідає вимогам практики вищих педагогічних шкіл, а також реалізації середовищного підходу при підготовці майбутніх вчителів початкової ланки освіти. Вирішення проблеми, щодо формування готовності майбутніх вчителів початкової школи до взаємодії з молодшими школярами, здійснюється в умовах реалізації Державного стандарту початкової освіти та згідно з нових вимог до організації освітнього середовища на засадах компетентнісного підходу. Таким чином, існує необхідність щодо вивчення можливостей підвищення якості підготовки майбутніх вчителів початкової школи шляхом використання освітнього середовища, що сприятиме професійному становленню та розвитку.