dc.contributor.author |
Жакун, І. І. |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-01T10:43:57Z |
|
dc.date.available |
2023-05-01T10:43:57Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Жакун І. І. Проблеми інклюзивного навчання та шляхи їх вирішення / І. І. Жакун // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10 груд. 2019 р.) / ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2019. - С. 65-68. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3561 |
|
dc.description.abstract |
Українська євроінтеграція – це термін, який стосується не лише політичної галузі, а й освітньої. Систему освіти давно прагнули зробити гнучкою, аби вона могла відповідати запитам різних людей. Гуманізація освіти, ідея гідності та самоцінності особистості, рівність права на освіту для усіх дітей, в тому числі і дітей з особливими освітніми потребами, зробили поштовх до зміни структури системи освіти та впровадження інклюзивної освіти. Це означає, що кожній людині надається можливість самореалізації серед суспільства, а не на самоті. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
013;Початкова освіта |
|
dc.subject |
українська євроінтеграція |
en_US |
dc.subject |
гуманізація освіти |
en_US |
dc.subject |
Про освіту |
en_US |
dc.subject |
інклюзивне навчання у ЗНЗ |
en_US |
dc.subject |
система інклюзивного навчання |
en_US |
dc.subject |
інклюзивна освіта в Україні |
en_US |
dc.subject |
інклюзивне навчання |
en_US |
dc.title |
ПРОБЛЕМИ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ |
en_US |
dc.title.alternative |
Збірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |