Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Жакун, І. І. | |
dc.date.accessioned | 2023-05-01T10:43:57Z | |
dc.date.available | 2023-05-01T10:43:57Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Жакун І. І. Проблеми інклюзивного навчання та шляхи їх вирішення / І. І. Жакун // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10 груд. 2019 р.) / ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2019. - С. 65-68. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3561 | |
dc.description.abstract | Українська євроінтеграція – це термін, який стосується не лише політичної галузі, а й освітньої. Систему освіти давно прагнули зробити гнучкою, аби вона могла відповідати запитам різних людей. Гуманізація освіти, ідея гідності та самоцінності особистості, рівність права на освіту для усіх дітей, в тому числі і дітей з особливими освітніми потребами, зробили поштовх до зміни структури системи освіти та впровадження інклюзивної освіти. Це означає, що кожній людині надається можливість самореалізації серед суспільства, а не на самоті. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 013;Початкова освіта | |
dc.subject | українська євроінтеграція | en_US |
dc.subject | гуманізація освіти | en_US |
dc.subject | Про освіту | en_US |
dc.subject | інклюзивне навчання у ЗНЗ | en_US |
dc.subject | система інклюзивного навчання | en_US |
dc.subject | інклюзивна освіта в Україні | en_US |
dc.subject | інклюзивне навчання | en_US |
dc.title | ПРОБЛЕМИ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції | en_US |
dc.type | Article | en_US |