dc.contributor.author |
Дерев’янко, Н. З. |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-01T10:52:26Z |
|
dc.date.available |
2023-05-01T10:52:26Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Дерев’янко Н. З. Проблема розвитку просоціальної поведінки в умовах інклюзивного освітнього середовища / Н. З. Дерев’янко // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10 груд. 2019 р.) / ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2019. - С. 62-64. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3562 |
|
dc.description.abstract |
Просоціальна поведінка за дослідженнями вчених формується в дошкільному і молодшому шкільному віці і продовжує розвиватися в дитинстві, підлітковому і юнацькому віці. Подальші прояви просоціальної поведінки мають сталий, сформований характер, тобто співвідносяться з усталеними життєвими цінностями особистості. Саме тому перед закладами освіти і батьками та іншими соціальними інститутами стоїть завдання формування та розвитку просоціальної поведінки всіх учасників процесу виховання та навчання. Формування просоціальності потрібно здійснювати з дошкільного віку, однак залишаються проблема дослідження потенціалу освітнього інклюзивного середовища для розвитку просоціальності, яке відрізняється від традиційного принципами, підходами, методами і прийомами роботи. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
013;Початкова освіта |
|
dc.subject |
просоціальна поведінка особистості |
en_US |
dc.subject |
інклюзивна система України |
en_US |
dc.subject |
інклюзія |
en_US |
dc.subject |
інклюзивне освітнє середовище |
en_US |
dc.subject |
освітнє середовище |
en_US |
dc.subject |
інклюзивна освіта |
en_US |
dc.subject |
система дошкільної освіти |
en_US |
dc.title |
ПРОБЛЕМА РОЗВИТКУ ПРОСОЦІАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА |
en_US |
dc.title.alternative |
Збірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |