DSpace Repository

ІНКЛЮЗИВНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК УМОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РІВНОГО ДОСТУПУ ДО НАВЧАННЯ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ

Show simple item record

dc.contributor.author Демидюк, Н. В.
dc.date.accessioned 2023-05-01T11:04:29Z
dc.date.available 2023-05-01T11:04:29Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Демидюк Н. В. Інклюзивне освітнє середовище як умова забезпечення рівного доступу до навчання в Новій українській школі / Н. В. Демидюк // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10 груд. 2019 р.) / ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2019. - С. 58-61. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3563
dc.description.abstract Інклюзивна освіта – це освітня технологія, яка передбачає навчання і виховання дітей з особливими потребами у звичайному закладі освіти, де створені відповідні умови для забезпечення максимальної ефективності освітнього процесу. Проблемі організації інклюзивного навчання в закладах освіти присвячено чимало праць. Так, М. Салігман визначив особливості психологічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами; Л. Гупало і Р. Юськевич опрацювали засади організації навчання дітей з особливими освітніми потребами; М. Староверова визначила напрями подолання шкільної неуспішності в дітей в умовах інклюзії; Т. Скрипник представила технології психолого-педагогічного супроводу дітей з аутизмом в освітньому просторі; О. Будник, І. Демченко, С. Мартиненко, З. Шевців та ін. обґрунтували сутність, структуру, критерії та показники готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти; І. Юхимець і Л. Савчук здійснили моніторинг готовності педагогів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» en_US
dc.relation.ispartofseries 013;Початкова освіта
dc.subject інклюзивна освіта en_US
dc.subject інклюзивне навчання en_US
dc.subject інклюзивне освітнє середовище en_US
dc.subject Нова українська школа en_US
dc.subject Про освіти en_US
dc.subject інклюзивна школа en_US
dc.subject корекційна спрямованість en_US
dc.subject освітній процес en_US
dc.subject початкова школа en_US
dc.subject індивідуалізація освітнього процесу en_US
dc.subject соціальний супровід en_US
dc.subject ООП en_US
dc.subject діти з особливими потребами en_US
dc.subject основи інклюзивної педагогіки en_US
dc.title ІНКЛЮЗИВНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК УМОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РІВНОГО ДОСТУПУ ДО НАВЧАННЯ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ en_US
dc.title.alternative Збірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account