dc.contributor.author |
Демидюк, Н. В. |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-01T11:04:29Z |
|
dc.date.available |
2023-05-01T11:04:29Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Демидюк Н. В. Інклюзивне освітнє середовище як умова забезпечення рівного доступу до навчання в Новій українській школі / Н. В. Демидюк // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10 груд. 2019 р.) / ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2019. - С. 58-61. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3563 |
|
dc.description.abstract |
Інклюзивна освіта – це освітня технологія, яка передбачає навчання і виховання дітей з особливими потребами у звичайному закладі освіти, де створені відповідні умови для забезпечення максимальної ефективності освітнього процесу. Проблемі організації інклюзивного навчання в закладах освіти присвячено чимало праць. Так, М. Салігман визначив особливості психологічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами; Л. Гупало і Р. Юськевич опрацювали засади організації навчання дітей з особливими освітніми потребами; М. Староверова визначила напрями подолання шкільної неуспішності в дітей в умовах інклюзії; Т. Скрипник представила технології психолого-педагогічного супроводу дітей з аутизмом в освітньому просторі; О. Будник, І. Демченко, С. Мартиненко, З. Шевців та ін. обґрунтували сутність, структуру, критерії та показники готовності вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти; І. Юхимець і Л. Савчук здійснили моніторинг готовності педагогів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
013;Початкова освіта |
|
dc.subject |
інклюзивна освіта |
en_US |
dc.subject |
інклюзивне навчання |
en_US |
dc.subject |
інклюзивне освітнє середовище |
en_US |
dc.subject |
Нова українська школа |
en_US |
dc.subject |
Про освіти |
en_US |
dc.subject |
інклюзивна школа |
en_US |
dc.subject |
корекційна спрямованість |
en_US |
dc.subject |
освітній процес |
en_US |
dc.subject |
початкова школа |
en_US |
dc.subject |
індивідуалізація освітнього процесу |
en_US |
dc.subject |
соціальний супровід |
en_US |
dc.subject |
ООП |
en_US |
dc.subject |
діти з особливими потребами |
en_US |
dc.subject |
основи інклюзивної педагогіки |
en_US |
dc.title |
ІНКЛЮЗИВНЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК УМОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РІВНОГО ДОСТУПУ ДО НАВЧАННЯ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ |
en_US |
dc.title.alternative |
Збірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |