dc.contributor.author |
Віннік, І. |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-01T11:28:51Z |
|
dc.date.available |
2023-05-01T11:28:51Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Віннік І. Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи засобами проєктної діяльності / І. Віннік // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10 груд. 2019 р.) / ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2019. - С. 46-49. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3566 |
|
dc.description.abstract |
Кожен педагог рано чи пізно стикається з проблемою плідного керування навчальною діяльністю учнів, яка пов’язана з науковою творчістю. Одним із ефективних шляхів залучення учнів до науково-дослідницької роботи є метод проєктів. У буквальному перекладі термін «проєкт» походить від латинського projectus, що означає «кинутий уперед». |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
013;Початкова освіта |
|
dc.subject |
projectus |
en_US |
dc.subject |
проєкт |
en_US |
dc.subject |
початкова школа |
en_US |
dc.subject |
початкова освіта |
en_US |
dc.subject |
майбутні педагоги |
en_US |
dc.subject |
проєктна діяльність майбутніх учителів |
en_US |
dc.subject |
формування дослідницьких умінь майбутніх учителів |
en_US |
dc.subject |
Про вищу освіту |
en_US |
dc.subject |
проектна діяльність |
en_US |
dc.title |
ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
en_US |
dc.title.alternative |
Збірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |