Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Іванова, Н. В. | |
dc.date.accessioned | 2023-05-01T11:39:20Z | |
dc.date.available | 2023-05-01T11:39:20Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Іванова Н. В. Топос дошкільної освіти в духовно-онтологічних стратегіях мислення / Н. В. Іванова // Актуальні проблеми реформування дошкільної та початкової освіти України у контексті євроінтеграційних процесів : зб. тез виступів учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 10 груд. 2019 р.) / ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука». - Рівне : МЕГУ, 2019. - С. 40-42. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3568 | |
dc.description.abstract | Освіта є одним із основних, «живих» середовищ здобуття, засвоєння і трансформації знань. У суспільстві знань (В. Кремень) вона ґрунтується на принципах нескінченності освітніх горизонтів, перетворючись на основну форму життєдіяльності людини і суспільства. Як зазначає М. Романенко (2001, с. 51), реформування Нової української школи йде через «переорієнтацію освітньої діяльності на забезпечення умов для саморозвитку особистості, гармонізацію відносин у суспільстві та забезпечення умов виживання людства». І тут, без сумніву, актуалізується проблема вироблення дієвих та ефективних стратегій і в освітньому середовищі. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 013;Початкова освіта | |
dc.subject | Нова українська школа | en_US |
dc.subject | освітній простір | en_US |
dc.subject | освітнє середовище | en_US |
dc.subject | трансформація знань | en_US |
dc.subject | освітні стратегії мислення | en_US |
dc.subject | сучасна дошкільна освіта | en_US |
dc.subject | дошкільна освіта | en_US |
dc.subject | дитина дошкільного віку | en_US |
dc.subject | дошкільнята | en_US |
dc.subject | STREAM-освіта | en_US |
dc.subject | В. О. Сухомлинський | en_US |
dc.subject | філософія освіти | en_US |
dc.subject | топос дошкільної освіти | en_US |
dc.title | ТОПОС ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В ДУХОВНО-ОНТОЛОГІЧНИХ СТРАТЕГІЯХ МИСЛЕННЯ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник тез виступів учасників ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції | en_US |
dc.type | Article | en_US |