Короткий опис(реферат):
Державна Базова програма розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі» передбачає зміни підходів до організації життєдіяльності дітей, що забезпечуються шляхом насичення цікавим змістом буття дітей спільно з дорослим у спеціально створеному розвивальному просторі. На сучасному етапі одним із найефективніших чинників якісного поліпшення стану дошкільного виховання й результатів роботи за змістом кожного конкретного розділу програми є пошук активних методів навчання, виховання дітей і форм організації творчих видів їхньої діяльності. Ілюструючи дітям розгорнуту картину об’єктивного характеру певного явища, педагог водночас формує практичні вміння і навички його аналізу, способи проникнення в сутність. Так, він має змогу моделювати певні ситуації, імітувати ті чи ті дії, систематично їх виправляти. Підґрунтям цього виступає специфічність пошуково-дослідницької діяльності як такої, що обмежує однозначність відповідей на запитання вихованців, демонструючи їм усю гаму різноманітності світу природи залежно від умов.