00 DSpace/Manakin Repository

ФОРМУВАННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ АРТ-ТЕРАПЕВТИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ ЗДО ТА НУШ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хом’як, О. А.
dc.contributor.author Красовська, О. О.
dc.contributor.author Міськова, Н. М.
dc.contributor.author Krasovska, O. О.
dc.contributor.author Miskova, N. M.
dc.contributor.author Khomiak, О. А.
dc.date.accessioned 2023-05-02T07:30:01Z
dc.date.available 2023-05-02T07:30:01Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Красовська О. О. Формування інклюзивної компетентності майбутніх педагогів до використання арт-терапевтичних технологій в освітньому середовищі ЗДО та НУШ / О. О. Красовська, Н. М. Міськова, О. А. Хом’як // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2020. - № 2. - С. 106-111. en_US
dc.identifier.issn 2522-4360
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3579
dc.description.abstract Статтю присвячено проблемі формування інклюзивної компетентності майбутніх педагогів до використання арт-терапевтичних технологій в освітньому середовищі закладів дошкільної освіти та Нової української школи. Відзначено, що професійна неготовність вихователів, учителів і викладачів закладів вищої освіти до роботи в умовах інклюзії спричинена недоліками традиційної системи вищої освіти. Для успішного впровадження інклюзивної освіти на тлі інтенсивних змін у різних сферах суспільного життя вища освіта України повинна оптимізувати перехід до нової парадигми освіти – інноваційної, згідно з якою підготовка педагогів до реалізації завдань інклюзивного навчання ґрунтована на компетентнісних засадах. Визначено, що широке впровадження інклюзивної освіти є однією з найбільш важливих та цінних за своїми наслідками реформ педагогічної галузі. Інклюзивна освіта в Україні є інноваційним освітнім процесом і водночас одним з міжнародних зобов’язань. Зміни у вітчизняному законодавстві дали значну рушійну силу в розвитку інклюзивної освіти України. Зважаючи на задеклароване, дитина з особливими потребами може вільно обрати освітній заклад, у будь-якому з них педагог повинен бути готовим прийняти дитину, включити її у розвивальне середовище і забезпечити якісним рівнем освіти. Тому від сформованості інклюзивної компетентності майбутніх педагогів закладів дошкільної та загальної середньої освіти залежить успішність адаптації дитини в освітньому просторі. Визначено, що невіддільним складником інклюзивної компетентності педагога є здатність використовувати у професійно-педагогічній діяльності широкий спектр інноваційних технологій і підходів до дітей з особливими освітніми потребами: здоров’язбережувальні і корекційно-розвивальні, арт-зняття психічних бар’єрів у навчанні. Доведено, що застосування арт-терапевтичних, альтернативних освітніх технологій, заснованих на активному використанні в освітньому процесі різновидів мистецтва, дає змогу простежити важливість послідовного творчого розвитку і ґрунтовної творчо-спрямованої професійної підготовки сучасного вихователя закладу дошкільної освіти та вчителя початкової школи. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Запорізький національний університет en_US
dc.relation.ispartofseries 013;Початкова освіта
dc.subject інклюзивна компетентність en_US
dc.subject майбутні педагоги en_US
dc.subject арт-терапевтичні технології en_US
dc.subject діти з особливими освітніми потребами en_US
dc.subject inclusive competence en_US
dc.subject future teachers en_US
dc.subject children with special educational needs en_US
dc.subject arttherapeutic technologies en_US
dc.subject дошкільна освіта en_US
dc.subject інклюзивна освіта en_US
dc.title ФОРМУВАННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ АРТ-ТЕРАПЕВТИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ ЗДО ТА НУШ en_US
dc.title.alternative FORMATION OF INCLUSIVE COMPETENCE FUTURE TEACHERS TO THE USING OF ART THERAPEUTIC TECHNOLOGIES IN THE EDUCATIONAL ENVIRONMENT OF PRESCHOOL INSTITUTION AND NUS en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу