dc.contributor.author |
Сойко, І. М. |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-03T07:59:32Z |
|
dc.date.available |
2023-05-03T07:59:32Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Сойко І. М. Шляхи формування педагогічної деонтології у майбутнього вчителя початкової школи / І. М. Сойко // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наукю-практ. конф. (м. Рівне, 25–26 листоп. 2021 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2021. - Ч. IV. - C. 196-200. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3598 |
|
dc.description.abstract |
У даний час стає все більш очевидним, що здійснення процесів модернізації освіти вимагає актуалізації особистісного і професійного потенціалу вчителя. Для цього необхідне створення механізму реальних змін у педагогічній освіті і, перш за все, психолого-педагогічних умов для прийняття майбутнім вчителем цілей і змісту освіти, включення його в самостійний, особистісно значимий процес професійного розвитку. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика" |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
013;Початкова освіта |
|
dc.subject |
модернізація освіти |
en_US |
dc.subject |
педагогічна деонтологія |
en_US |
dc.subject |
деонтологія |
en_US |
dc.subject |
педагогічна освіта |
en_US |
dc.subject |
професійний потенціал вчителя |
en_US |
dc.subject |
зміст освіти |
en_US |
dc.subject |
процес професійного розвитку |
en_US |
dc.subject |
реформування освіти |
en_US |
dc.subject |
розвиток особистості |
en_US |
dc.subject |
етична теорія |
en_US |
dc.subject |
деонтологічні принципи |
en_US |
dc.subject |
заклади вищої освіти |
en_US |
dc.subject |
моральність педагога |
en_US |
dc.subject |
професійна діяльність вчителя |
en_US |
dc.subject |
деонтологічна підготовка педагога |
en_US |
dc.subject |
вчитель початкової школи |
en_US |
dc.title |
ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДЕОНТОЛОГІЇ У МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ |
en_US |
dc.title.alternative |
Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |