Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пагута, Т. І. | |
dc.contributor.author | Маленька, Н. В. | |
dc.date.accessioned | 2023-05-03T12:35:49Z | |
dc.date.available | 2023-05-03T12:35:49Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Пагута Т. І. Роль кулінарії в логіко-математичному розвитку дітей дошкільного віку / Т. І. Пагута // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наукю-практ. конф. (м. Рівне, 25–26 листоп. 2021 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2021. - Ч. IV. - C. 175-178. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3604 | |
dc.description.abstract | У статті 4 Закону України «Про дошкільну освіту» зазначено: «Дошкільна освіта – це цілісний процес, спрямований на забезпечення всебічного розвитку дитини дошкільного віку відповідно до її задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних, психічних та фізичних особливостей, культурних потреб; формування у дитини дошкільного віку моральних норм, буття нею життєвого соціального досвіду». Сучасна дошкільна освіта спрямована на логіко-математичний розвиток дітей дошкільного віку. Дана проблема на сучасному етапі дошкільного дитинства буває все більшого значення. Це пояснюється позитивним впливом цього процесу на розвиток психічних функцій дитини, вирішення загальних завдань усебічного гармонійного розвитку особистості в дитячому віці. Сформоване логіко-математичне мислення допомагає сучасній дитині аналізувати різноманітні процеси, приймати рішення не лише згідно з чітко розробленими алгоритмами, але й коригувати власні дії у змінених умовах життя. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика" | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 012;Дошкільна освіта | |
dc.subject | Про дошкільну освіту | en_US |
dc.subject | дошкільна освіта | en_US |
dc.subject | дошкільнята | en_US |
dc.subject | дошкільний вік | en_US |
dc.subject | логіко-математичне мислення | en_US |
dc.subject | логічні прийоми | en_US |
dc.subject | кулінарна діяльність | en_US |
dc.subject | сенсорно-пізнавальні компетенції | en_US |
dc.subject | логіко-математичні компетенції | en_US |
dc.subject | дослідницькі компетенції | en_US |
dc.subject | кулінарна математика | en_US |
dc.subject | розвиток творчості | en_US |
dc.title | РОЛЬ КУЛІНАРІЇ В ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОМУ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ | en_US |
dc.title.alternative | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |