dc.contributor.author |
Мороз, О. А. |
|
dc.contributor.author |
Тарапата, Є. В. |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-04T07:33:37Z |
|
dc.date.available |
2023-05-04T07:33:37Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Мороз О. А. Особистісно зорієнтоване навчання фразеології української мови в середній школі в дистанційних умовах / О. А. Мороз, Є. В. Тарапата // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наукю-практ. конф. (м. Рівне, 25–26 листоп. 2021 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2021. - Ч. IV. - C. 159-161. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3609 |
|
dc.description.abstract |
Сучасна педагогічна парадигма орієнтована на учня – з його особливим внутрішнім світом, індивідуальними здібностями, окремими сформованими навичками. Під час навчання мови важливо враховувати індивідуальність учня, адже вміння спілкуватися грамотно – передумова майбутньої ефективної фахової діяльності. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика" |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
013;Початкова освіта |
|
dc.subject |
педагогічна парадигма |
en_US |
dc.subject |
фразеологія |
en_US |
dc.subject |
українська мова |
en_US |
dc.subject |
середня школа |
en_US |
dc.subject |
дистанційне навчання |
en_US |
dc.subject |
навчання фразеології |
en_US |
dc.subject |
дистанційне вивчення фразеології |
en_US |
dc.subject |
українська лінгводидактика |
en_US |
dc.subject |
значення фразеологізму |
en_US |
dc.subject |
синтаксична функція |
en_US |
dc.title |
ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ФРАЗЕОЛОГІЇ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ В ДИСТАНЦІЙНИХ УМОВАХ |
en_US |
dc.title.alternative |
Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |