DSpace Repository

ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ФРАЗЕОЛОГІЇ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ В ДИСТАНЦІЙНИХ УМОВАХ

Show simple item record

dc.contributor.author Мороз, О. А.
dc.contributor.author Тарапата, Є. В.
dc.date.accessioned 2023-05-04T07:33:37Z
dc.date.available 2023-05-04T07:33:37Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Мороз О. А. Особистісно зорієнтоване навчання фразеології української мови в середній школі в дистанційних умовах / О. А. Мороз, Є. В. Тарапата // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наукю-практ. конф. (м. Рівне, 25–26 листоп. 2021 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2021. - Ч. IV. - C. 159-161. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3609
dc.description.abstract Сучасна педагогічна парадигма орієнтована на учня – з його особливим внутрішнім світом, індивідуальними здібностями, окремими сформованими навичками. Під час навчання мови важливо враховувати індивідуальність учня, адже вміння спілкуватися грамотно – передумова майбутньої ефективної фахової діяльності. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика" en_US
dc.relation.ispartofseries 013;Початкова освіта
dc.subject педагогічна парадигма en_US
dc.subject фразеологія en_US
dc.subject українська мова en_US
dc.subject середня школа en_US
dc.subject дистанційне навчання en_US
dc.subject навчання фразеології en_US
dc.subject дистанційне вивчення фразеології en_US
dc.subject українська лінгводидактика en_US
dc.subject значення фразеологізму en_US
dc.subject синтаксична функція en_US
dc.title ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ФРАЗЕОЛОГІЇ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ В ДИСТАНЦІЙНИХ УМОВАХ en_US
dc.title.alternative Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року) en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account