Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мороз, О. І. | |
dc.date.accessioned | 2023-05-04T07:49:29Z | |
dc.date.available | 2023-05-04T07:49:29Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Мороз О. І. Формування гармонійної особистості дошкільного віку / О. І. Мороз // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наукю-практ. конф. (м. Рівне, 25–26 листоп. 2021 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2021. - Ч. IV. - C. 156-158. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3610 | |
dc.description.abstract | На сучасному етапі розвитку системи освіти провідне значення приділяється формуванню гармонійної особистості, здатної до самореалізації себе у суспільстві. Роль функціонування психічних явищ у Я-просторі розглядали А. Адлер, І.С. Кон, О.М. Леонтьєв, А. Маслоу, Е. Фром та ін. Теоретичний аналіз результатів їх досліджень дає можливість визначити значення кожного з психічних явищ у процесі усвідомлення індивідом себе. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика" | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 012;Дошкільна освіта | |
dc.subject | дошкільний вік | en_US |
dc.subject | дошкільна освіта | en_US |
dc.subject | функціонування психічних явищ | en_US |
dc.subject | психологічний захист | en_US |
dc.subject | Я-концепція | en_US |
dc.subject | формування самосвідомості дитини | en_US |
dc.subject | діяльність особистості | en_US |
dc.title | ФОРМУВАННЯ ГАРМОНІЙНОЇ ОСОБИСТОСТІ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ | en_US |
dc.title.alternative | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |