Abstract:
В умовах модернізації національної системи освіти постає необхідність переосмислення існуючого досвіду теорії і практики підготовки майбутніх вчителів – філологів. Сучасні тенденції розвитку шкільної освіти потребують удосконалення та оновлення професійної підготовки педагогічних працівників. Загальна характеристика професійної компетентності вчителя передбачає залучення людини до загального культурного світу цінностей, і саме в цьому просторі людина реалі- зує себе як спеціаліст, професіонал, тобто «людина, яка володіє не тільки достатнім обсягом знань, умінь і навичок, але й здатністю до без- перервної самоосвіти». Особливості професійно-педагогічної компетентності педагога розкривають українські науковці В. Андрущенко, В. Захарченко, Б. Крищук, В. Луговий, А. Ставицький, Ю. Рашкевич та інші. Проблемі професійної компетентності вчителів – словесників присвячені праці Ю. Картава, О. Семеног, А. Трофименко, Г. Галкіна, І. Соколова, В. Коваль.