dc.contributor.author |
Кротенко, В. І. |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-04T12:37:29Z |
|
dc.date.available |
2023-05-04T12:37:29Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Кротенко В. І. Проективний метод як інструмент діагностики і корекції емоційних порушень у дітей та підлітків / В. І. Кротенко // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наукю-практ. конф. (м. Рівне, 25–26 листоп. 2021 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2021. - Ч. IV. - C. 114-116. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3622 |
|
dc.description.abstract |
На даному етапі розвитку спеціальної психології спостерігається стійкий інтерес до проективної діагностики, який зберігається вже понад півстоліття, що вказує на актуальність окресленого нами питання.
Різні проективні методики широко використовуються в практичних дослідження особистості у всіх галузях психології, зокрема сюди відносяться й виявлення емоційних порушень. Правильно організоване діагностичне обстеження може попередити наслідки негативного впливу емоційних порушень на формування і розвиток особистості дитини, що також є першим кроком в організації ефективної корекційної роботи. Головною відмінною особливістю проективних методик є відносин неструктуроване завдання для обстежуваного, тобто завдання, що припускає майже необмежене різноманіття можливих відповідей. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика" |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
013;Початкова освіта |
|
dc.subject |
проективний метод |
en_US |
dc.subject |
діагностика емоційних порушень |
en_US |
dc.subject |
корекція емоційних порушень |
en_US |
dc.subject |
підлітки |
en_US |
dc.subject |
молодші школярі |
en_US |
dc.subject |
школа «New Look» |
en_US |
dc.subject |
експериментальне дослідження |
en_US |
dc.subject |
літературі емоційні порушення |
en_US |
dc.subject |
арт–терапія |
en_US |
dc.subject |
фототерапія |
en_US |
dc.subject |
мульт-терапія |
en_US |
dc.subject |
створення коміксів і манги |
en_US |
dc.title |
ПРОЕКТИВНИЙ МЕТОД ЯК ІНСТРУМЕНТ ДІАГНОСТИКИ І КОРЕКЦІЇ ЕМОЦІЙНИХ ПОРУШЕНЬ У ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ |
en_US |
dc.title.alternative |
Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |