00 DSpace/Manakin Repository

ПРОЕКТИВНИЙ МЕТОД ЯК ІНСТРУМЕНТ ДІАГНОСТИКИ І КОРЕКЦІЇ ЕМОЦІЙНИХ ПОРУШЕНЬ У ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кротенко, В. І.
dc.date.accessioned 2023-05-04T12:37:29Z
dc.date.available 2023-05-04T12:37:29Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Кротенко В. І. Проективний метод як інструмент діагностики і корекції емоційних порушень у дітей та підлітків / В. І. Кротенко // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наукю-практ. конф. (м. Рівне, 25–26 листоп. 2021 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2021. - Ч. IV. - C. 114-116. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3622
dc.description.abstract На даному етапі розвитку спеціальної психології спостерігається стійкий інтерес до проективної діагностики, який зберігається вже понад півстоліття, що вказує на актуальність окресленого нами питання. Різні проективні методики широко використовуються в практичних дослідження особистості у всіх галузях психології, зокрема сюди відносяться й виявлення емоційних порушень. Правильно організоване діагностичне обстеження може попередити наслідки негативного впливу емоційних порушень на формування і розвиток особистості дитини, що також є першим кроком в організації ефективної корекційної роботи. Головною відмінною особливістю проективних методик є відносин неструктуроване завдання для обстежуваного, тобто завдання, що припускає майже необмежене різноманіття можливих відповідей. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика" en_US
dc.relation.ispartofseries 013;Початкова освіта
dc.subject проективний метод en_US
dc.subject діагностика емоційних порушень en_US
dc.subject корекція емоційних порушень en_US
dc.subject підлітки en_US
dc.subject молодші школярі en_US
dc.subject школа «New Look» en_US
dc.subject експериментальне дослідження en_US
dc.subject літературі емоційні порушення en_US
dc.subject арт–терапія en_US
dc.subject фототерапія en_US
dc.subject мульт-терапія en_US
dc.subject створення коміксів і манги en_US
dc.title ПРОЕКТИВНИЙ МЕТОД ЯК ІНСТРУМЕНТ ДІАГНОСТИКИ І КОРЕКЦІЇ ЕМОЦІЙНИХ ПОРУШЕНЬ У ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ en_US
dc.title.alternative Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року) en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу