Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Галатюк, Ю. М. | |
dc.contributor.author | Галатюк, Т. Ю. | |
dc.date.accessioned | 2023-05-05T09:47:49Z | |
dc.date.available | 2023-05-05T09:47:49Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Галатюк Ю. М. Культурологічний підхід до впровадження елементів stem-освіти в Новій українській школі / Ю. М. Галатюк, Т. Ю. Галатюк // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наукю-практ. конф. (м. Рівне, 25–26 листоп. 2021 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2021. - Ч. IV. - C. 68-70. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3636 | |
dc.description.abstract | В умовах стрімкого розвитку науки і шаленого потоку інформації знання, а також компетентності швидко втрачають свою новизну та актуальність. Тому, для успішної соціальної адаптації випускнику школи важливо весь час їх поновлювати, тобто необхідно постійно бути суб’єктом пізнавальної діяльності. Тому одним із пріоритетів нової української школи є формування ключових компетентностей, які забезпечуватимуть успішну соціальну адаптацію учнів у майбутньому житті. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика" | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 013;Початкова освіта | |
dc.subject | Нова українська школа | en_US |
dc.subject | stem-освіта | en_US |
dc.subject | пізнавальна діяльність | en_US |
dc.subject | компетентності учня | en_US |
dc.subject | STEM-компетентність | en_US |
dc.title | КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ STEM-ОСВІТИ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ | en_US |
dc.title.alternative | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |