dc.contributor.author |
Борова, В. Є. |
|
dc.contributor.author |
Хращевська, Н. А. |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-05T10:33:10Z |
|
dc.date.available |
2023-05-05T10:33:10Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Борова В. Є. Граматична та фонетична компетенції дітей старшого дошкільного віку як чинники їх мовленнєвої компетенції / В. Є. Борова, Н. А. Хращевська // Дослідження інновацій та перспективи розвитку науки і техніки у XXI столітті : матеріали Міжнар. наукю-практ. конф. (м. Рівне, 25–26 листоп. 2021 р.) / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2021. - Ч. IV. - C. 53-54. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3641 |
|
dc.description.abstract |
Рівень розвитку мови у суспільстві свідчить про духовність нації (носія мови), її культури. Саме тому важливо, щоб дитина з раннього віку оволодівала рідним мовленням як найважливішим засобом роз- витку: інтелектуального (оскільки існує прямо пропорційна залежність між рівнем розвитку мовлення та мислення), особистісного, морального, соціального і т. п. Державними документами в галузі освіти перед педагогічними колективами закладів дошкільної освіти ставиться важливе освітнє завдання – виховати мовленнєву особистість дитини, яка б змогла легко адаптуватися до навчання в початковій школі, тобто сформувати у дитини дошкільного віку мовленнєву компетенцію відповідно її вікових можливостей. Мовленнєва компетенція – «це вміння адекватно й доречно практично користуватися мовою в конкретних ситуаціях (висловлювати свої думки, бажання, наміри, прохання тощо), використовувати для цього як мовні так і позамовні (міміка, жести, рухи) та інтонаційні засоби виразності мовлення». Мовленнєва компетенція дитини передбачає оволодіння нею цілим рядом компетенцій, Серед яких фонетична та граматична компетенції, які значною мірою є визначальними в процесі оволодіння мовленням дітьми дошкільного віку. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика" |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
013;Початкова освіта |
|
dc.subject |
граматична компетенція |
en_US |
dc.subject |
фонетична компетенція |
en_US |
dc.subject |
граматична правильність |
en_US |
dc.subject |
мовленнєва компетенція |
en_US |
dc.subject |
дошкільна освіта |
en_US |
dc.subject |
covid-пандемія |
en_US |
dc.title |
ГРАМАТИЧНА ТА ФОНЕТИЧНА КОМПЕТЕНЦІЇ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЯК ЧИННИКИ ЇХ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ |
en_US |
dc.title.alternative |
Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 25–26 листопада 2021 року) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |