DSpace Repository

ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕГРОВАНОГО ПІДХОДУ НА УРОКАХ «МИСТЕЦТВА» В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ = IMPLEMENTATION OF THE INTEGRATED APPROACH AT "ART" LESSONS IN PRIMARY GRADES NEW UKRAINIAN SCHOOL

Show simple item record

dc.contributor.author Деркач, І. Л.
dc.contributor.author Derkach, I. L.
dc.date.accessioned 2023-05-10T06:58:22Z
dc.date.available 2023-05-10T06:58:22Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Деркач І. Л. Впровадження інтегрованого підходу на уроках «Мистецтва» в початкових класах Нової української школи : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / І. Л. Деркач ; МОН України. ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука». Пед. ф-т, Каф. теорії та метод. початкової освіти. - Рівне, 2023. - 147 с. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3674
dc.description.abstract В роботі розкриваються теоретико-методичні аспекти впровадження інтегрованого підходу до формування мистецько-творчої компетенції дітей молодшого шкільного віку на уроках «Мистецтва», їх роль у модернізації процесу художньо-естетичного розвитку дітей в освітньому середовищі закладу загальної середньої освіти. Автором теоретично обґрунтовано компоненти, критерії та рівні мистецько-творчої компетенції учнів початкової школи, окреслено організаційно-педагогічні умови та впроваджено у практику закладу загальної середньої модель інтегрованого підходу до формування мистецько-творчої компетенції дітей молодшого шкільного віку на уроках «Мистецтва». На основі розробленої моделі здійснено експериментальну перевірку авторської методики та накреслено основні напрями реалізації результатів дослідження ефективності форм, методів, інтеграційних технологій формування мистецько-творчої компетенції у процесі навчання художньо-творчої діяльності дітей. The paper reveals the theoretical and methodological aspects of the implementation of an integrated approach to the formation of artistic and creative competence of children of primary school age in the lessons of «Art», their role in the modernization of the process of artistic and aesthetic development of children in the educational environment of a general secondary education institution. The author theoretically substantiated the components, criteria and levels of artistic and creative competence of primary school students, outlined the organizational and pedagogical conditions, and introduced into the practice of the general secondary school the model of an integrated approach to the formation of artistic and creative competence of primary school children in the «Art» lessons. On the basis of the developed model, an experimental verification of the author's methodology was carried out and the main directions of the implementation of the results of the research on the effectiveness of forms, methods, and integration technologies of the formation of artistic and creative competence in the process of teaching children's artistic and creative activities were outlined. en_US
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» en_US
dc.relation.ispartofseries 013;Початкова освіта
dc.subject integrated approach en_US
dc.subject artistic and creative competence en_US
dc.subject «Art» lessons en_US
dc.subject primary school students en_US
dc.subject мистецько-творча компетенція en_US
dc.subject інтегрований підхід en_US
dc.subject уроки «Мистецтва» en_US
dc.subject учні початкових класів en_US
dc.subject початкова освіта en_US
dc.subject початкова школа en_US
dc.subject Нова українська школа en_US
dc.title ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕГРОВАНОГО ПІДХОДУ НА УРОКАХ «МИСТЕЦТВА» В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ = IMPLEMENTATION OF THE INTEGRATED APPROACH AT "ART" LESSONS IN PRIMARY GRADES NEW UKRAINIAN SCHOOL en_US
dc.title.alternative Квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня вищої освiти «магістр» en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account