dc.contributor.author |
Єрмолова, В. М. |
|
dc.contributor.author |
Радченко, Л. О. |
|
dc.contributor.author |
Кроль, І. М. |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-10T07:15:02Z |
|
dc.date.available |
2023-05-10T07:15:02Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Єрмолова В. М. Fairplay як засіб формування соціальної компетентності школярів / В. М. Єрмолова, Л. О. Радченко, І. М. Кроль // Проблеми та перспективи олімпійського руху в ХХІ столітті : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 22–23 верес. 2022 р.). / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2022. - С. 31-34. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3677 |
|
dc.description.abstract |
Останніми роками дедалі частіше наголошується на тому, що учні шкільного віку менш пристосовані до ситуацій, які потребують компетентностей соціальних відносин. Формування свідомої та самодостатньої особистості є одним із пріоритетів шкільної освіти ХХІ століття. Уміння спілкуватися та взаємодіяти з іншими людьми, знання законів, почуття відповідальність за свої дії, процеси, що відбуваються у суспільстві, вирізняють свідомого учасника державного життя. |
en_US |
dc.publisher |
Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика" |
en_US |
dc.subject |
FairРlay |
en_US |
dc.subject |
соціальна компетентність |
en_US |
dc.subject |
шкільний вік |
en_US |
dc.subject |
соціальні відносини |
en_US |
dc.subject |
соціалізація |
en_US |
dc.subject |
фізкультурно-спортивна діяльність |
en_US |
dc.subject |
Декларація про спорт |
en_US |
dc.title |
FAIRPLAY ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ШКОЛЯРІВ |
en_US |
dc.title.alternative |
Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 22–23 вересня 2022 року) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |