Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Єрмолова, В. М. | |
dc.contributor.author | Радченко, Л. О. | |
dc.contributor.author | Кроль, І. М. | |
dc.date.accessioned | 2023-05-10T07:15:02Z | |
dc.date.available | 2023-05-10T07:15:02Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Єрмолова В. М. Fairplay як засіб формування соціальної компетентності школярів / В. М. Єрмолова, Л. О. Радченко, І. М. Кроль // Проблеми та перспективи олімпійського руху в ХХІ столітті : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Рівне, 22–23 верес. 2022 р.). / Міжнар. економ.-гуманіт. ун-т ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : Видавн. дім "Гельветика", 2022. - С. 31-34. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3677 | |
dc.description.abstract | Останніми роками дедалі частіше наголошується на тому, що учні шкільного віку менш пристосовані до ситуацій, які потребують компетентностей соціальних відносин. Формування свідомої та самодостатньої особистості є одним із пріоритетів шкільної освіти ХХІ століття. Уміння спілкуватися та взаємодіяти з іншими людьми, знання законів, почуття відповідальність за свої дії, процеси, що відбуваються у суспільстві, вирізняють свідомого учасника державного життя. | en_US |
dc.publisher | Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука; Видавничий дім "Гельветика" | en_US |
dc.subject | FairРlay | en_US |
dc.subject | соціальна компетентність | en_US |
dc.subject | шкільний вік | en_US |
dc.subject | соціальні відносини | en_US |
dc.subject | соціалізація | en_US |
dc.subject | фізкультурно-спортивна діяльність | en_US |
dc.subject | Декларація про спорт | en_US |
dc.title | FAIRPLAY ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ШКОЛЯРІВ | en_US |
dc.title.alternative | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 22–23 вересня 2022 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |