00 DSpace/Manakin Repository

ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Красовська, О. О.
dc.contributor.author Марчук, О. О.
dc.contributor.author Мельничук, Л. Б.
dc.contributor.author Шкабаріна, М. А.
dc.date.accessioned 2023-05-11T07:49:48Z
dc.date.available 2023-05-11T07:49:48Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Красовська О. О. Педагогічний аналіз готовності майбутніх вихователів до морального виховання старших дошкільників / О. О. Красовська, О. О. Марчук, Л. Б. Мельничук та ін. // Теорія та методика професійної освіти : зб. ст. - Луцьк, 2021. - Вип. 32 : Інноваційна педагогіка. - С. 95-99. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/3689
dc.description.abstract У статті здійснено педагогічний аналіз готовності майбутніх вихователів до морального виховання дітей старшого дошкільного віку. Обґрунтовано актуальність досліджуваної проблеми. Пояснено, що, попри наявне явище інтелектуальної селекції, нині постала необхідність створення належних умов для морального виховання дітей у закладах дошкільної освіти. Здійснено огляд літературних вітчизняних та зарубіжних джерел щодо підготовки вихователів до морального виховання дошкільників. Мета статті полягає в діагностиці рівнів готовності майбутніх вихователів до морального виховання старших дошкільників. Авторами визначено критерії (когнітивний, мотиваційний, діяльнісний) діагностики. На підставі аналізу визначених критеріїв та показників встановлено рівні готовності майбутніх вихователів до морального виховання старших дошкільників: формальний (низький), частково-продуктивний (середній), креативний (високий). Визначено чотири основні етапи проведення експерименту. Проведений експеримент засвідчив низьку готовність майбутніх вихователів до морального виховання старших дошкільників та необхідність її вдосконалення.... In the article the pedagogical analysis of the readiness of future educators for the moral education of older preschool children is given. The relevance of the researched problem is substantiated. It is explained that despite of the existing phenomenon of intellectual selection today there is a need to create appropriate conditions for the moral education of children in the preschool education. The review of literary of Ukrainian and foreign sources about the preparation of educators for the moral education of preschoolers is described. The purpose of the article is to diagnose the levels of readiness of the future educators for the moral education of older preschoolers. The authors defined the criteria (cognitive, motivational, activity) of diagnosis the levels based on the analysis of certain criteria and indicators of readiness of future educators for the moral education of senior preschoolers were established: formal (low), partially productive (medium), creative (high). en_US
dc.subject педагогічний аналіз en_US
dc.subject вихователі en_US
dc.subject моральне виховання en_US
dc.subject дошкільники en_US
dc.subject критерії en_US
dc.subject рівні en_US
dc.subject показники en_US
dc.subject діагностика готовності en_US
dc.subject вдосконалення en_US
dc.subject pedagogical analysis en_US
dc.subject educators en_US
dc.subject moral education en_US
dc.subject preschoolers en_US
dc.subject criteria en_US
dc.subject levels en_US
dc.subject indicators en_US
dc.subject diagnostics of readiness en_US
dc.subject mprovement en_US
dc.title ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ en_US
dc.title.alternative PEDAGOGICAL ANALYSIS OF THE READYNESS OF FUTURE EDUCATORS FOR MORAL EDUCATION OF SENIOR PRESCHOOLERS en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу